Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:07:10 GMT

کشف 176 راس گوسفند قاچاق در کبودرآهنگ

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۱۸۴

کشف 176 راس گوسفند قاچاق در کبودرآهنگ

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ مجيد گلی،فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی شهرستان کبودرآهنگ با کنترل محورهای مواصلاتی دریک عملیات از 3 دستگاه کاميون، 176 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز را کشف كردند.

وی با اشاره به این که ارزش دام های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان، 2 ميليارد ريال برآورد شده اظهار داشت: 3 متهم در این خصوص به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کبودرآهنگ از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ش

کشف دام قاچاق در کبودرآهنگ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر