Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@07:15:13 GMT

شانزدهمین مجمع استانی بانک قوامین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۲۱۵

شانزدهمین مجمع استانی بانک قوامین برگزار شد

پول‌نیوز - شانزدهمین مجمع استانی بانک با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان همدان به ریاست مدیر عامل بانک قوامین و با حضور معاونتها و مدیریتهای ادارات مرکزی و مدیر کل شعب استان همدان به همراه تعدادی از مدیران ستادی استان روز گذشته آغاز شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بنابر این گزارش در ابتدای این جلسه پس از صحبت های آقای پارسا معاون نظارتی بانک در خصوص بازدید تیم نظارت راهبردی از استان همدان، آقای موحدیان مدیرکل شعب استان همدان گزارشی از اقدامات انجام شده در استان همدان و ارتقاء رتبه استان در سال 96 نسبت به سال 95 را به همراه ظرفیت های موجود در استان ارائه و پیشنهاداتی را نیز در خصوص برنامه های قابل اجراء در استان مطرح کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش می افزاید در ادامه ، گزارش اداره بازرسی و نظارت در خصوص نقاط قابل بهبود و نقاط قوت استان قرائت و مدیر کل استان ضمن دفاع از عملکرد استان اقدامات انجام شده در جهت رفع برخی مشکلات موجود را ارائه کرد .

بنابراین گزارش در پایان جلسه مدیر عامل بانک قوامین ضمن تقدیر از حاضران در مجمع اظهار امیدواری کرد نکات مطرح شده در مجمع با درایت مدیر کل استان و همکاران سخت کوش استان همدان مورد توجه بیشتر قرار گرفته و شاهد استمرار موفقیتها با تقویت دستاوردهای موجود باشیم.

دکتر تقی نتاج در پایان بر حفاظت و حمایت و مراقبت همه جانبه از همکاران و سلامتی آنها تاکید کردند و گفتند کارکنان با نشاط و سالم سازمان را با نشاط و پویا نگه می دارند و این امر باید توسط مدیران مورد توجه و اهتمام بیشتری باشد .

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قوامین همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت همزمان در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود.

«مهدیه السادات حسینی مطلق» به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمانهای مردم نهاد، شرکت ها و موسسات خصوصی، دستگاه های اجرایی و مدیران برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.

دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس  «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، حسینی مطلق در پایان افزود: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند