Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس هیئت صنعا در مذاکرات یمن از توافق با فرستاده سازمان ملل در مورد اتمام مذاکرات با توافق بر سر دستیابی به یک چارچوب سیاسی کلی بدون ورود به جزئیات خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال الرویشان، معاون رئیس هیئت صنعا در مصاحبه‌ای با شبکه ماهواره‌ای المسیره اظهار کرد: با فرستاده سازمان ملل توافق کردیم که مذاکرات را با توافقی بر سر چارچوب سیاسی کلی و بدون ورود به جزئیات پایان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرویشان گفت: هیئت ملی یمن پرونده مذاکرات را از سه بُعد سیاسی کلی، نظامی-امنیتی و گام‌های اعتمادسازی بررسی می‌کند.

معاون رئیس هیئت ملی یمن افزود: قرار بود مذاکرات تنها پس از آتش‌بس انجام شوند اما این مساله هرگز مانع از آن نخواهد شد که ما راه‌های دستیابی به صلح را بررسی کنیم.

این مسؤول یمنی در ادامه گفت: هیئت ملی از طرف رهبران سیاسی یمن دستور دارد که با سازمان ملل تعامل مثبتی داشته و برای دستیابی به صلح تلاش کند.

وی درباره مساله اسرا ادامه داد: ما برای موفقیت پرونده اسرا آماده هستیم، طرف دیگر با موانعی از جمله نبود حاکمیتی یکپارچه برای مدیریت این پرونده مواجه است.

الرویشان افزود: گام‌هایی که برای برقراری آرامش در حدیده و تعز برداشته شده‌اند، نیازمند آن هستند که از طریق کمیته‌های میدانی پیگیری شوند.

این مسؤول یمنی فاش کرد، همچنان اختلافات درباره لغو محاصره فرودگاه صنعا و راهکار آن وجود دارد و بررسی‌ها برای یافتن جایگزین‌هایی برای آن ادامه دارند، بازگشایی فرودگاه صنعا یک خواسته انسانی صرف است و موانع موجود برای بازگشایی آن سیاسی بوده و فنی نیستند.

معاون رئیس هیئت صنعا درباره اقتصاد نیز گفت: نتایجی در پرونده اقتصادی حاصل شده اما ما تصمیم گرفتیم که منتظر بمانیم تا کارشناسان به توافقی دقیق و با عدد و آمار برسند و بعد آن را در رسانه‌ها اعلام کنیم، در حال حاضر جهت دستیابی به توافق‌هایی اساسی برای جمع‌آوری منابع و پرداخت حقوق به تمامی کارمندان تلاش می‌کنیم.

الرویشان اظهار کرد: فرستاده سازمان ملل در حال بررسی پیشنهادات هیئت ملی و تنظیم پیشنهاداتی جدید است، ما تعاملی مثبت و شفاف با آنها داریم.

این مسؤول یمن در پایان نیز تاکید کرد: می‌دانیم که آمریکا به جنگ علیه یمن کمک می‌کند اما طرفی که بر افزایش تنش‌های نظامی در یمن حساب کرده است، بداند وقتی در طول چهار سال گذشته موفق نشده باز هم موفق نخواهد شد.

این اظهارات در حالی مطرح شده که سازمان ملل پیشنهاد کرده دولت مستعفی و انصارالله نیروهای‌شان از الحدیده خارج کرده و آن در اختیار یک موجودیت مستقل موقت بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید

به گزارش همشهری آنلاین سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

او در این خصوص گفت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بیافزاید.

کد خبر 846514 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم