Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@10:05:38 GMT

ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۳۰۹

ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس

رکنا: پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و استقلال چهارشنبه به علت عارضه کبدی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دکتر احمد حسین زاده با تایید خبر درگذشت این پیشکسوت ورزش Sport بیان داشت : پزشکان با استفاده از همه امکانات و تجهیزات پزشکی تمام تلاش خود را برای بازگشت دانایی فر به کار بستند اما پیشرفت بیماری کبدی موجب مرگ این ورزشکار کشورمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج دانایی فر بازیکن اسبق استقلال Esteghlal و تیم ملی فوتبال ایران از حدود یک هفته پیش در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود و پزشکان پیشتر حال او را وخیم اعلام کرده بودند.

دانایی فر به علت سیروز (التهاب شدید) کبدی در بیمارستان بستری بود و سه شنبه شب نیز تا مرحله ایست قلبی پیش رفت اما پزشکان همچنان تلاش می‌کردند او به زندگی بازگردانند.

ایرج دانایی فر در سال 1329در تهران متولد شد و با شروع فوتبال حرفه ای به تیم استقلال که پدرش علی دانایی یکی از بنیانگذاران این باشگاه بود، پیوست.

او در سال 1978 مقابل تیم ملی اسکاتلند در جام جهانی آرژانتین نخستین گل تیم ملی ایران در این بازی ها را به ثمر رساند.

دانایی فر پس از درخشش در جام جهانی 1978 به عضویت تیم منتخب جهان درآمد و در بازی خداحافظی پله اسطوره فوتبال برزیل نیز به همراه آندارنیک اسکندریان دیگر بازیکن تیم ملی ایران شرکت کرد.

وی پس از آن دیدار به تیم کاسموس آمریکا پیوست و پس از چندین سال بازی در این تیم دوباره به ایران بازگشت. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا گلزن فوتبال ایران در جام جهانی به کما رفت+عکس جزییات تازه از دستگیری عاملان دستبرد مسلحانه به طلافروشی بلوار امامت+ عکس 2 جوان زیر پل ری همدیگر را سلاخی کردند / ورود پلیس بین الملل به این پرونده شکستن بینی زن با دستان همسر عاشق گوجه فرنگی / خرمالو کار آنها را به دادگاه کشاند مزاحم اینستاگرامی خانواده تهرانی از خودش شکایت کرد! مادری که فقط خود را نجات داد / 5 کودک زنده زنده در آتش سوختند+ عکس ارتباط بهنود با زنان مقابل چشمانم برایم عادی شده است

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents ورزش Sport پزشکی استقلال Esteghlal جام جهانی اخبار حوادث استقلال تیم ملی فوتبال ایران عکس درگذشت بیمارستان نمازی شیراز عکس دستگیر شد مرد دختر در خیابان تهران جوان تجاوز تنهایی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت