Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ماشابل تک، اینستاگرام تصمیم دارد با اقداماتی جدید اینفلوئنسرهای خود را راضی نگه دارند.

 این اپلیکیشن مشغول آزمایش قابلیت creator accounts است که ویژگی تحلیلی و پیامرسانی جدیدی را اضافه می کند. این ویژگی برای اینفلوئنسرها و کاربران محبوب این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آپدیت احتمالا سال آتی ارائه می شود و جایگزینی برای پروفایل تجاری در اینستاگرام است که برای اینفلوئنسرها عرضه می شود.  

در بیانیه این شرکت آمده است: مبدعان اینستاگرامی برای برقراری ارتباط با فالوئرهای خود و ترویج برندهای شخصی به اینستاگرام متکی هستند. اما ابزارهایی که هم اکنون در اختیار کسب و کارها است، ردیابی میزان رشد و گسترش تجارت را طی زمان مشکل تر می کند. ما مشغول ساخت یک حساب کاربری مخصوص به نام Creator Account هستیم که این چالش ها را برطرف می کند و به افراد اجازه می دهد برندهای شخصی خود را راحت تر در اینستاگرام گسترش دهند.

شیوه های شخصی سازی و ارائه اطلاعات تماس در این پروفایل ها متفاوت خواهد بود. همچنین ابزارهای جدیدی برای فیلتر کردن پیام ها ارائه می شود. ویژگی هایی مانند فیلتر پیام ها سبب می شود پیام های مهم از بقیه جدا شود.

همچنین به نوشته هالیوود ریپورتر حساب های کاربری اینفلوئنسرها با گزینه های مخصوصی برای دریافت تحلیل های پیشرفته تر عرضه می شود که به آنها نشان می دهد در بازه های هفتگی و روزانه تعداد کاربران آنها چگونه تغییر کرده است.

البته درحال حاضر اینستاگرام برخی تحلیل ها را برای حساب های کاربری تجاری ارائه می کند.

کد خبر 4483075 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه اینستاگرام نوآوری کاربران اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.


مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند.


وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰، قلع و قمع و ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می‌شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!