Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:21:56 GMT

وقتی گرشاسبی رفت کفاشیان و ... هم باید بروند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۳۵۲

وقتی گرشاسبی رفت کفاشیان و ... هم باید بروند

حمید رضا گرشاسبی به دلیل بازنشسته بودن باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و جای خود را به ایرج عرب داد.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی رخ داد که کارنامه حمید رضا گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس قابل دفاع بود. با تلاش های او پرسپولیس از پرداخت جریمه 750 هزاریورویی به تیم ریزه اسپور معاف شد و هم چنین بر سکوی قهرمانی لیگ برتر تکیه زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا دیدار فینال پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر بازیکنان تیم پرسپولیس در مصاحبه های هماهنگ شده تلاش کردند تا وزیر ورزش و جوانان را متقاعد کنند که راهی برای ادامه حضور حمید رضا گرشاسبی در باشگاه پیدا کند اما این راه پیدا نشد به این خاطر که قانونگذار به جدایی بازنشسته ها از باشگاه ها و فدراسیون ها هم تاکید دارد به خصوص که بیشتر باشگاه ها و فدراسیون ها در ایران دولتی اداره می شوند و از بودجه های دولتی استفاده می کنند و در نهایت هم ایرج عرب عهده دار اداره باشگاه پرسپولیس شد.

 

با نهایی شدن جدایی گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس باید گفت برای بازنشسته های فدراسیون فوتبال هم راهی برای جدایی از ساختمان سئول وجود ندارد. بر اساس قول مهدی تاج، فریدون اصفهانیان و علی کفاشیان هم در روزهای آتی از سمت خود استعفاء خواهند کرد. استعفای این دو مدیر همانند محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال خودجوش خواهد بود و قرار است در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال هم دیگر بازنشسته های فدراسیون فوتبال از سمت خود کناره گیری کنند. فدراسیون فوتبال در چارت مدیریتی خود به جز این ها چند مدیر بازنشسته دیگر هم دارد که عبارتند از حیدر بهاروند، عبدالکاظم  طالقانی، داوود رفعتی، غلام حسین زمان آبادی و ... که فعلا در برابر استعفاء از سمت خود مقاومت کرده اند.

 

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نهم دی برگزار می شود و با تلاش های صورت گرفته از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان مهدی تاج با استفاده از سهمیه ایثارگری و جانبازی در فدراسیون فوتبال خواهد ماند. اما همان طور که اشاره شد مجلس شورای اسلامی تاکید به جدایی دیگر مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال دارد.

فدراسیون فوتبال پرسپولیس تهران حمید رضا گرشاسبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پرسپولیس تهران حمید رضا گرشاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است.

به گزارش فارس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: یک دربی بود که با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود، یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم، ذوب‌آهن برای اتفاقات از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو داشتند، تبریک می‌گویم، یک بر صفر بازی را بردیم که لیاقت آن را داشتیم.

وی ادامه داد: به عنوان یک سازمان‌دهی حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم، باید روی کار خودمان ترمز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم؛ آرزو می‌کردیم حمایت بیشتری داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم، حتی صورت من موقع ترک زمین مانند بازنده بود.

مورایس تصریح کرد: از هوادارانی که واقعا حمایت کردند، تشکر می‌کنم، درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است، وقتی همیشه ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، چرا که نه در آینده؛ از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرمربی سپاهان: کاش می دانستم خبرهای تیم را چه کسی بیرون می برد سرمربی سپاهان: دیدارمان مقابل نیروی هوایی سخت شد

دیگر خبرها

  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • فوتبال از دریچه فان؛ وقتی آرائوخو فردا برای تمرین به باشگاه بارسلونا می رود
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟