Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@01:03:07 GMT

کدام برندهای لوازم خانگی تخفیف می دهند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۴۰۳

کدام برندهای لوازم خانگی تخفیف می دهند؟

گرانی لوازم خانگی و عدم استقبال مردم که موجب رکود شدید در این بازار شده بود بالاخره فروشندگان را وادار به کاهش قیمت ها کرد به طوری که چند برند لوازم خانگی اعلام کردند که به مشتریان تخفیف می دهند.

همزمان با اوج گیری قیمت ارز، بازار لوازم خانگی در چند ماه گذشته هم با افزایش قیمت ها به شدت متشنج شد. بسیاری از متقاضیان خرید لوازم خانگی در این چند ماه دست از خرید کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کسانی که به دنبال نو کردن وسایل خود بودند هم دست نگه داشته و منتظر کاهش قیمت ها ماندند.
همزمان با کاهش نرخ ارز انتظار کاهش قیمت در بازار لوازم خانگی هم می رفت.تشدید شرایط رکودی در کنار کاهش قیمت ارز زمینه را برای کاهش قیمت ها در بازار لوازم خانگی هم فراهم کرد.
رکود و عدم خرید موجب شد تا برخی از برند های لوازم خانگی کوتاه آمده و به تخفیف  10 تا 15 درصدی روی بیاورند.

کاهش قیمت برخی از برند های لوازم خانگی از شنبه


رئیس اتحادیه لوازم خانگی از کاهش قیمت برخی از برند های لوازم خانگی خبر داده و گفته است: چند برند لوازم خانگی از روز شنبه اقدام به تخفیف 10 تا 15 درصدی لوازم خانگی می کنند.
طحان پور گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار لوازم خانگی این تولید‌کننده‌ها تصمیم گرفتند تا با کاهش قیمت به بازار رونق ببخشند، ضمن اینکه با کاهش قیمت‌ها و نزدیک شدن به پایان سال و شب عید شرایط بهتری برای خریداران فراهم می‌شود.
وی همچنین از فروش اعتباری توسط کارخانه‌ها برای فعالان بازار لوازم خانگی خبر داده بود.

کدام برندها تخفیف می دهند؟


رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: تخفیف سه برند داخلی اسنوآ، دوو و بوتان از روز شنبه آغاز خواهد شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: دو برند خارجی بکو و بوش نیز قیمت اجناس لوازم خانگی خود را کاهش داده‌اند.

---

طحان‌پور با تاکید بر اینکه تولید کننده داخلی از ارز نیمایی 8 تا 9 هزار تومانی استفاده کرده است و کاهش قیمت لوازم خانگی به‌خاطر کاهش قیمت کاذب ارز است.
بازار لوازم خانگی از جمله بازارهای است که در تمامی فصول سال مشتری دارد و مردم مجبور به تامین کالاهای مصرفی خود هستند.
به دنبال کاهش قیمت توسط برخی از برندها انتظارمی رود دیگر تولید‌کنندگان نیز با کاهش قیمت همراه شده تا هم بازار از رکود خارج شود و هم امکان تهیه لوازم ضروری زندگی برای مردم راحتتر شود.

رکود و رکورد در امین حضور

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی باغات از یک دستگاه خودرو سواری پژو محموله کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۷ دستگاه اتو مسافرتی، ۳ دستگاه اتو بخار، آسیاب برقی، ۲۰ دست سینی، ۷ دستگاه ترازوی آشپزخانه، ۵ دستگاه میکسر مارکالکتریک، ۳ دستگاه آبسردکن، ۲ دستگاه سرخ کن، قابلمه، ۲ دستگاه اسپرسوساز دی سی و ۱۱ عدد فلاسک به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به همراه خودرو توقیفی و کالا‌های کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز
  • راهنمای خرید موتور گیرلس / معرفی برندهای برتر
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟