Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندین ماه قبل شاپرک شجری زاده، یکی از دخترانی که در پروژه  چهارشنبه‌های سفید به حمایت مسیح علینژاد و رسانه های غربی طی یک عملیات سازمندهی شده  برای مقابله با حجاب شرکت کرده بود، بعد از مدتی از کشور خارج شد و در آمریکا اقامت گرفت و حالا سر از پارلمان کانادا در آورده و درخواست تحریم‌های ضدایرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان کانادا شرکت کرده و به بهانه حقوق بشر خواستار تحریم مردم ایران شده است. مسیح علی‌نژاد پروژه چهارشنبه‌های سفید را با کمک کشورهای غربی کلید زده اما هر روز بیشتر پشت پرده این پروژه ضدحجاب آشکار می شود.

اما انتشار این خبر در فضای مجازی واکنش کاربران را در پی داشت. ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلوزیون در توییتی عجیب از ویدا موحد اولین دختر بهایی کشف حجاب کننده در خیابان انقلاب حمایت کرد و نوشت: نام اولین زنی که دی‌ماه ۹۶روسری از سر برداشت و در خیابان #انقلاب تهران بالای دکل رفت، #ویدا_موحد بود که مثل میلیون‌ها خواهر دیگرش در همین کشور، فقط آزادی فردی‌اش را می‌خواست. برای همین دنیا را تکان داد، هرچند دیگر دیده نشد. تو اما خانم شجری‌زاده برای چنین مبارزه‌ای زیادی کوچکی.

حمایت یک سلبریتی از کسی که سمپات منافقین بوده و در زمان تحصیلات دانشگاهی جذب این سازمان شده و قهرمان‌سازی از چنین فردی اقدامی غیرقانونی محسوب می شود و مراجع قضایی باید به این موضوع رسیدگی کنند اما انتشار این توییت جنجالی در فضای مجازی واکنش تند کاربران فضای مجازی را در پی داشت. کاربران  مخالفت خود را با این اظهارنظر جنجالی ترانه علیدوستی و قهرمان‌سازی از یک مجرم که مورد حمایت جریان های مخالف جمهوری اسلامی است، خواستار رسیدگی مراجع قضایی به این تخلف شدند.

در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران را ببینید:

سمپات منافقین بوده و در زمان تحصیلات دانشگاهی جذب این سازمان شده است.

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

http://shoaresal.ir/fa/news/109664/چرا-حرکت-چند-دختر-در-خیابان-انقلاب-نشان-از-اعتراض-سازمانی-داشتسمپات منافقین بوده و در زمان تحصیلات دانشگاهی جذب این سازمان شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترانه علیدوستی فضای مجازی توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی

آفتاب‌‌نیوز :

وکیل ترانه علیدوستی درباره وضعیت بیماری این بازیگر سینما، در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر نوشت: در روز‌های اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند.

وی افزود: خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی هستند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علل عمده آن | آیا خطرناک است؟
  • دلیل و عوارض بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی