Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:33:03 GMT

خوزستانی ها در انتظار آسمان صاف باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۴۹۷

خوزستانی ها در انتظار آسمان صاف باشند

محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر آغاجاری با دمای هوای ۲۳ درجه و شهر بهبهان با دمای هوای پنج درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده اند.

وی افزود: طی همین مدت اهواز دمای حداکثر و حداقل دمای ۲۱ و ۱۰  درجه سانتیگراد را گزارش کرده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و مه یا مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4483112

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی هواشناسی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امید فر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با فعالیت این سامانه بارشی در نواحی سردسیر استان همچون هریس، ورزقان، هشترود و چاراویماق احتمال بارش برف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته مردم بیشتر شهرستان‌های آذربایجان شرقی دمای زیر صفر را تجربه کردند، گفت: کمینه دمای ۲۴ ساعت گذشته از سراب با منفی هشت درجه و بیشینه دما از خداآفرین با مثبت ۱۹ درجه سانتی گراد گزارش شده است.

امید فر با اشاره به اینکه دمای تبریز در سردترین زمان ۲۴ ساعت گذشته به سه درجه زیر صفر رسید، گفت: در زمان حاضر دمای هوای این شهر ۹ درجه بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

وی برای امروز و فردا روند افزایش نسبی دمای استان را پیش بینی کرد و گفت: سامانه سرد بارشی از استان خارج شده است.

امید فر با اشاره به بارندگی‌های استان در روزهای پنجم تا هفتم فرودین امسال گفت: بیشترین بارش در این بازه زمانی مربوط به شهرستان مرند با ۲۵ میلی متر است و در تبریز ۱۵ میلیمتر بارش ثبت شده است.

کد خبر 6064435

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان