Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: امروز ضروری است که مسئولان کشور و مدیران، تحقق چشم انداز ۵۰ساله رهبری را با جدیت مدنظر قرار دهند و در این زمینه برنامه ریی لازم را داشته باشند.

وی افزود: در واقع تحقق مولفه های مدنظر در این چشم انداز، پیشرفت و رشد کشور را رقم می زند و به همین سبب بایستی مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دری نجف آبادی بیان کرد: در این رابطه باید دستگاه های اجرایی، مراکز علمی و آموزشی، حوزه علمیه و سایر نهادها به وظایف خود جامه عمل بپوشانند و چشم انداز رهبری را سرلوحه کار و برنامه ریزی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: لازم است که در این مسیر از ظرفیت های فراوان کشور و همچنین جوانان و نیروی انسانی متبحر و متعهد بهره بگیریم تا بتوانیم در مسیر توسعه کشور گام برداریم.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی قصد دارند با کمرنگ سازی آرمان های انقلاب و نظام، به ما آسیب بزنند و در این شرایط ما باید با بصیرت و هوشمندی تصمیم گیری و عمل کنیم.

دری نجف آبادی ادامه داد: همچنین باید همت و کار جهادی را در کشور سرلوحه اعمال خود قرار دهیم تا بتوانیم شرایط رشد و توسعه جامعه را فراهم سازیم. مدیران دستگاه ها باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: امت اسلامی ایران در چهار دهه اخیر در رخدادهای مختلفی که به وقوع پیوسته نشان داده اند که همواره اتحاد و انسجام خود را حفظ می کنند و امروز نیز بیش از هر زمان نیازمند این وحدت و همدلی هستیم.

وی ابراز داشت: توجه به رشد و ارتقا در حوزه علم و دانش و همچنین ارتقای فرهنگی و معنوی از ضروریات امروز جامعه ما است و در این زمینه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه بسیار اثرگذار است؛ این مساله ای است که بنیان گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید ویژه دارند و باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4483047

منبع: مهر

کلیدواژه: درس اخلاق نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار محمدحسین رجبی،   در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان بسیج شهرستان شوط که در این شهرستان برگزار شد، گفت: اهتمام برای جهاد تبیین امسال باید در راس فعالیت‌ها و امور قرار گیرد تا از این طریق گام‌های بلندی برای تحقق برنامه‌ها و اهداف بسیج برداشته شود، امید است از این رهگذر شاهد عملی شدن شعار سال نیز باشیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه همه مسئولان و کارکنان بایستی در راستای تحقق شعار سال به صورت جهادی گام بردارند، ادامه داد: تلاش برای تامین رضایت مردم باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا بایستی به وحدت بین اهل تشیع و تسنن توجه جدی داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال جدید تلاش برای به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید در اولویت همه مدیران و مسئولان قرار گیرد و به صورت شبانه روزی در این راستا پای کار باشند، اضافه کرد: پروژ‌های ناقص و در حال اقدام باید سریع‌ تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

رجبی بر لزوم توجه هر چه بیشتر به نسل جدید کشورمان اعم از دانش آموزان دختر و پسر توسط این نهاد انقلابی تاکید کرد و گفت: این قشر از جامعه جایگاه مهم و حیاتی را در آینده به دست خواهند آورد و سکان هدایت کشور را به دست می‌گیرند، بنابراین بایستی با معلمان ارتباط بهتر و موثری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی در دست نسل جدید کشورمان خواهند بود، ادامه داد: مسئولان آینده از همین دانش آموزان تربیت شده این نسل انتخاب خواهند شد، بنابراین لازم است که در تربیت و پرورش آنها بیش از پیش تامل شود تا به عنوان یک فرد متعهد و توانمند پرورش پیدا کنند و ایران اسلامی را بتوانند در مسیر توسعه قرار دهند

دیگر خبرها

  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی