Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:07:47 GMT

کشف بیش از ۱۳ میلیارد ریال چای قاچاق در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۶۱۶

کشف بیش از ۱۳ میلیارد ریال چای قاچاق در زاهدان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال چای قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان خبر داد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری  اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی چای قاچاق توسط فردی سودجو در یک انبار در شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی محل دپو کالاهای قاچاق را در محدوده بلوار شهید فاضلی شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

5.2 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شدکردستان|2 میلیارد ریال کالای قاچاق در دهگلان کشف شدبوشهر| سه میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان کشف شد  جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و در بازرسی از محل 19 تن و 300 کیلوگرم چای قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: ارزش این محموله 13 میلیارد و 510 میلیون ریال برآورد شده که در این رابطه انبار پلمب و فرد متخلف که مردی 50 ساله است با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان