Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@07:27:07 GMT

آمریکا باید خوار و رسوا شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۶۱۹

آمریکا باید خوار و رسوا شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  شهید بداغعلی یوسفی؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبرک لحظاتمان با شهید بداغعلی یوسفی:

شهید بداغعلی یوسفی در تاریخ 9 فروردین 43 در شهر قهاوند همدان روستای ابهندو چشم به جهان گشود. وی از طرف بسیج به جبهه اعزام شد و به عنوان رزمنده به ایفای مسؤولیت پرداخت. شهید بداغعلی یوسفی در تاریخ 9 تیر 63 در شهر جوانرود کرمانشاه به ضرب گلوله توسط عناصر ضد انقلاب به فیض شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای همدان آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید بداغعلی یوسفی است:

»بسم الله الرحمن الرحیم«

گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند.

با سلام بر مهدی صاحب‌الزمان(عج) و با سلام به امام خمینی و روحانیت مبارز و درود بر ملت قهرمان‌ و شهیدپرور که با نثار خونشان درخت اسلام را بارور کردند و دین خدا را یاری رساندند و نگذاشتند اسلام در معرض خطر قرار گیرد.

پیام من به ملت حزب‌الله این است که امام را تنها نگذارید، از ولایت فقیه شدیداً پشتیبانی کنید، فریب عوامل مزدور آمریکا و ریشه‌های پوشالی‌شان را نخورید و آنها را خوار و رسوا سازید و برای فرج امام مهدی(عج) زمینه‌سازی کنید و همیشه مساجد را آباد کنید.

سلام بر شما پدر و مادر عزیزم که خیلی برایم زحمت کشیدید و برای من رنج‌ها تحمل کردید. بدانید که زحمت شما برای خدا بوده و من نیز در نزد شما امانتی بودم اکنون وقت آن است که صاحب آن امانت(خدا) امانت خودش را پس بگیرد.

پس یک موقع ناراحت نباشید از اینکه من شهید شدم و با این کار خدای ناکرده زحمت خویش را به هدر دهید خوشحال باشید که در رختخواب نمردم. از شما تقاضا دارم که بر من حلال کنید و دعا کنید و از خدا بخواهید که من جزء شهدای کربلا باشم چون در کربلا نبودم که در رکاب حسین(ع) پیکار کنم ولی خیلی خوشحالم که در رکاب حسین زمانمان امام خمینی جان دادم و همچنین از خواهران و برادرانم می‌خواهم که مرا حلال کنید و از سایر اقوام می‌خواهم که در نبود من برای من گریه نکنید.

انتهای پیام/ب

فریب آمریکا را نخورید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد! (+عکس)

گاهی اوقات در طبیعت اتفاقاتی هستند که باید منتظر وقوع آن‌ها باشیم. یکی از این اتفاقات در بِرمینگام، انگلستان افتاده، جایی که گیاه‌شناسان با هیجان و اشتیاق منتظر گل دادن گیاهی به نام برج یاقوت کبود (Sapphire Tower) بودند. 

به گزارش فرادید، گل دادن گیاه برج یاقوت کبود (Puya alpestri) از رشته‌کوه‌های آند شیلی ممکن است ۱۰ سال طول بکشد. این گیاه یکی از اعضای خانواده بروملیاد یا آناناسیان است. این گیاه که معمولاً در ارتفاعات بالای ۲۲۰۰ متری در کوهستان‌ها یافت می‌شود، برای گرده‌افشانی گل‌هایش به مرغ مگس‌خوار متکی است. 

اما در گلخانه باغ‌های گیاه‌شناسی برمینگام، گیاه‌شناسان از قلم‌مو برای گرده‌افشانی استفاده می‌کنند. گل‌های این گیاه رنگ فیروزه‌ای متالیک خیره‌کننده با بساک‌های نارنجی دارند و بین برگ‌ها و خارهای سبز تیره قرار دارند. 

هر گل فقط چند روز دوام می‌آورد. در غیاب گرده‌افشان‌های طبیعی، ما به جای مرغ مگس‌خوار با دست اقدام به گرده‌افشانی می‌کنیم. 

این گیاه ۲۰ سال در این مجموعه بوده و تصور می‌شود فقط بین ۱۰ روز تا دو هفته گل می‌دهد و در این مدت کوتاه، ما فرصت داریم از منظره نادر و تماشایی گل‌های این گیاه لذت ببریم. 

این گیاه رشد بسیار کندی دارد، بنابراین مشاهده گل دادن آن، اتفاقی نادر و هیجان‌انگیز است. 

متأسفانه این گیاه مونوکارپیک است؛ به این معنا که پس از گلدهی می‌میرد. 

امیدواریم گرده‌افشانی گل‌های این گیاه با قلم‌مو برای به دست آوردن بذرها به ما اجازه دهد حضور این گونه شگفت‌انگیز در مجموعه را برای نسل‌های آینده تضمین کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان مرحله نخست اردوی تمرینی استعداد‌های دو و میدانی استان همدان
  • نتانیاهو پرچم سفید را بالا برده است و... | پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
  • برج یاقوت کبود بعد از ۲۰ سال گل داد!
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد! (+عکس)
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم