Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@12:37:12 GMT

مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۶۹۳

مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، صبح امروز، 21 آذر ماه، در جلسه کارگروه فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه اکنون مردم در مشکلات اقتصادی هستند، افزود: بهترین کاری که مسئولان نظام در این موقعیت می‌توانند انجام دهند، این است که دست در دست هم داده و همراه با مردم در راستای موازین انقلاب قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خداوند متعال نیز در قرآن کریم نیز بارها متذکر شده که باید سختی‌ها به یاد آورده شده و به آرامش پس از آن نیز توجه شود و در این راستا، تبلیغات چهره به چهره، بهترین راه اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و باید از اجرای برنامه‌های روتین پرهیز شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی با اشاره به اینکه باید برای مردم تبیین کنیم که اگر انقلاب بوقوع نمی‌پیوست چه اتفاقاتی رخ می‌داد و انقلاب چه تاثیراتی را داشته است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال فرموده است که ما انسانها را در سختی آفریدیم و باید مردم بدانند که اگر انقلاب اسلامی بوقوع نمی‌پیوست، اکنون با چه مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کردند.
وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد استان در راستای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب، برنامه هنر انقلاب اسلامی را در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار خواهند کرد، یادآور شد: اجرای سرود چهل‌هزار نفری کانون‌های مساجد در کل کشور و با رنگ پرچم مقدس ایران اسلامی نیز از جمله برنامه‌های اصلی کانون‌های مساجد سراسر کشور است.
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای مسابقات قرآنی و برگزاری دوره‌های مختلف نیز از دیگر برنامه‌های کانونهای مساجد در این ایام است، اظهار کرد: مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی هستند و همواره در اجرای برنامه‌های انقلاب اسلامی پیشقدم بوده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن کانون های مساجد انقلاب اسلامی مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است