Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول گفت که هنوز زمان آن نرسیده که لیگ قهرمانان بدون لیورپول ادامه یابد. آفتاب‌‌نیوز :  ‌به نقل از موندو دپورتیوو، لیورپول سه‌شنبه شب در هفته‌ ششم لیگ قهرمانان اروپا توانست با یک گل ناپولی را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. یورگن کلوپ پس از بازی گفت‌: دیشب فرصت داشتیم تا نشان دهیم تیم بهتری نسبت به نمایشمان در ایتالیا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی لیورپول در ادامه‌ اظهار کرد: بازیکنانم فوق‌العاده‌ ظاهر شدند. ما حریف را تحت فشار قرار دادیم و آنها مجبور شدند نحوه بازی‌شان را تغییر دهند. ناپولی هیچ برتری نسبت به ما نداشت.
او افزود: صلاح گل فوق‌العاده‌ای را به ثمر رساند و نمی‌دانم آلیسون چگونه در لحظه آخر آن عکس العمل را نشان داد و اجازه گلزنی به تیم حریف را نداد. او فوق‌العاده‌ عمل کرد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما آخرین فرصت مانه در صعودمان تاثیری نداشت. بازی دیوانه کننده بود و ضد حملات زیادی به وجود آمد. با این حال برای این شرایط آماده بودیم.
سرمربی آلمانی در پایان اظهار کرد: یوفا تصور می‌کرد می‌توانند مسابقات را بدون ما ادامه‌ دهند اما هنوز زمان آن فرا نرسیده است. اگر ما حذف می‌شدیم شب ناپولی‌ها می‌شد اما امشب این اتفاق نیفتاد و ما شایسته پیروزی بودیم.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کلوپ لیورپول فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم

به نظر می‌رسد یورگن کلوپ پایان را پذیرفته است. 

طرفداری | امیدهای قهرمانی لیورپول در گودیسون پارک از بین رفت.

از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، لیورپول سومین عملکرد ضعیف لیگ برتر را در استفاده از موقعیت‌های گلزنی داشته است. آن‌ها امروز در کنار این امر، در خط دفاع مقابل حملات خطرناک اورتون حرفی برای گفتن نداشتند. همشهری شایسته قرمزها با برتری 2-0 ضمن نجات خودش از منطقه سقوط، امیدهای قهرمانی لیورپول را نیز نقش بر آب کرد. یورگن کلوپ در اولین واکنش به بازی گفت:

قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. باید خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل می‌کردیم اما نتوانستیم. ناامید هستیم. در مورد خیلی چیزها ناامید هستم. اجازه دادیم بازی همانطور که اورتون می‌خواهد رقم بخورد. دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. گل دوم مشابه کل فصل‌شان بود. دقیقا می‌دانستیم توپ کجا قرار بود ارسال شود اما دفاعی انجام ندادیم. آن‌ها پشت سر هم ضربه شروع مجدد داشتند. توپ دست ما بود اما اورتون ضربه شروع مجدد کار می‌کرد. در این بخش کارمان خوب نبود. 

 یورگن کلوپ در ادامه افزود:

پس از بازی با فولام کمی انگیزه داشتیم. دیوگو ژوتا مصدوم شد و دیگر مهاجم تیم یعنی کودی خاکپو امیدواریم تا این لحظه پدر شده باشد. نمی‌توانستم به جیدن دنس بازی دهم، او قرار نبود در اسکواد تیم قرار بگیرد. اگر دنس را وارد بازی می‌کردم، برنتویت و تارکوفسکی او را می‌کشتند. ما تلاش کردیم اما کافی نبود. اگر برنده شوید، ۵۰۰ دلیل برای آن دارید، اگر ببازید یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. اینطوریه. همه کسانی که با ما هستند می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما برای بقیه مردم هم به طور خاص سخت است. ما باید بهتر عمل می‌کردیم، اما این کار را نکردیم، به همین دلیل باختیم. واقعا متاسفم و از هواداران لیورپول معذرت می‌خواهم، تمامی تلاشمان را کردیم اما نشد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است