Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در یادواره شهید مدافع امنیت محمدحسین حدادیان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمنان ما متوجه شدند که توان و پتانسیل اسلام و به خصوص شیعه و ولایت فقیه، تا چه اندازه زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دشمنان امید داشتند که با شبیخون و ناتوی فرهنگی، جوانان ما را از داشته‌های مذهبی و فرهنگی خود جدا کنند و برای این کار تلاش‌ها و هزینه‌های زیادی انجام دادند که البته در بعضی جاها هم کارهایی را به پیش بردند.
سردار یزدی با اشاره به تلاش‌های مختلف دشمن برای آسیب به جوانان گفت: آن روز که موبایل‌ها و فضای مجازی نبود، دشمنان سی‌دی‌های مبتذل را به صورت مجانی و مخفیانه از مرزهای شرقی وارد کشور ما می‌کردند تا جوانان ما را منفعل کنند؛ همچنین از مرزهای شمال‌ غرب نیز موادمخدر وارد کشور می‌کردند تا جوانان ما را منفعل کنند.
وی ادامه داد: در طول این سال‌ها تمام تلاش دشمن این بوده که به جوانان ما نشانی غلط بدهد، تمام سعی دشمن این است که بگوید در کشور ما چراغ علم و فرهنگ خاموش شده است.
فرمانده سپاه تهران گفت: امروز تلاش دشمن بر این است که نهضت دانشجویی را به انحراف بکشاند و دانشجوی انقلابی و ضد اشرافی‌ ما را به دانشجویی منفعل تبدیل کند.
وی در ادامه به توطئه های آمریکا در عراق و سوریه و تشکیل داعش، اشاره کرد و گفت: دشمن به دست خود مسیری را ایجاد کرده که بسیج جهان اسلام شکل بگیرد. آنها با ورود خود به سوریه و به بهانه کمک به مردم این کشور، سوریه را ویران کردند و از آنجا خواستند به سمت ایران و عراق و سایر کشورها بیایند اما این حرکت آنها توسط نسلی که دشمن فکر می‌کرد از راه شهدا دور شده‌اند، متوقف شد.
سردار یزدی تصریح کرد: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر آنچنان سیلی محکمی به گوش آمریکا نواخته که زنگ آن سیلی هنوز آمریکایی‌ها را می‌لرزاند.
وی به نقش آمریکا در ناآرامی های سال گذشته در برخی شهرها اشاره کرد و گفت: اوایل زمستان سال گذشته، منافقین، پول‌های نفتی مرتجعین عرب، نقشه‌های صهیونیستی و آمریکایی و تلاش‌های خودفروختگان داخلی، سبب شد که دشمن تحرکاتی را در کشور انجام دهد؛ آنها می‌خواستند تهران را مثل دمشق و صنعا و کابل و بغداد، ناامن و دستخوش حوادث خونین کنند اما فرزندان ما این نقشه‌های دشمنان را خوب شناختند و با آنها مقابله کردند.
وی به دستگیری تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در سال ۹۵ چند پاسدار ما با دو قایق کوچک، ۱۰ تفنگدار نظامی آمریکایی را که در دو ناوچه بودند، در نزدیکی جزیره فارسی توقیف کردند. ناوچه‌های آنها میلیون‌ها دلار ارزش داشت و هزاران دلار ارزش سلاح‌های آن نظامیان بود ولی بچه‌های ما با یک کلاشینکف ساده آنها را دستگیر کردند.
وی افزود: دشمن می‌خواست تهران را به آشوب بکشد ولی تفکر حججی‌ها در سایر جوانان این مرز و بوم و امثال محمدحسین حدادیان متبلور شد و جلوی این نقشه شوم گرفته شد.
فرمانده سپاه تهران اظهارداشت: سال گذشته عده‌ای از اراذل و اوباش در یک شب و در خیابان پاسداران تهران، سعی کردند شهر را به آشوب بکشانند ولی فرزندان دلیر و معتقد ایران اسلامی با از خودگذشتگی و ایثار خود، جلوی این تحرکات آشوبگرانه را گرفتند.
وی ادامه داد: این اراذل و اوباش به هیچکس رحم نمی‌کردند و برای آنها تفاوت نمی‌کرد کدام سلیقه را کتک می‌زنند. فرزندان ایران اسلامی آن شب با از خودگذشتگی و ایثار کاری کردند که دشمنان متوجه شوند اگر امروز ما همت‌ها، باکری‌ها، متوسلیان‌ها و شهدای دفاع مقدس را نداریم، حججی‌ها و حدادیان‌ها را داریم.
سردار یزدی در پایان تاکید کرد: شهدای امنیت شرایطی را فراهم می‌کنند که مردم کشور ما بدون کوچکترین دغدغه امنیتی در جامعه حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: يزدي رسول الله سپاه جبهه خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن با اشاره به مثلث ائتلاف متجاوز آمریکا، انگلیس و اسرائیل در تجاوز نظامی به خاک یمن سال آینده را سال شگفتی‌های نظامی ارتش یمن علیه متجاوزان و در راستای حمایت از مردم یمن و ملت ستمدیده فلسطین توصیف کرد.

به گزارش المیادین، وی در سخنانی به مناسبت نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن با تمجید از پایداری مردم یمن در برابر متجاوزان اعلام کرد که ملت عزیز یمن در نهمین سال تجاوز همچنان در حال مقاومت و پایداری هستند.

رهبر انقلاب یمن در نهمین سالگرد تجاوز نظامی ائتلاف عربستان سعودی و امارات علیه این کشور گفت که آمریکا بر این جنگ اشراف داشت و این جنگ طرح آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل بود که ائتلاف عربی آن را اجرا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود با هشدار به مثلث متجاوز آمریکا، انگلیس و اسرائیل به مردم یمن نوید داد که در دهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن، ارتش یمن با دستاورد‌های پیشرفته نظامی خود در حمایت از مردم یمن و مردم ستمدیده فلسطین به مقابله روزافزون با توطئه دشمنان به پا خواهد خاست.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به ورزیدگی و آمادگی کامل رزمندگان یمنی و هوشیاری سیاسی بی سابقه مردم یمن و انسجام و وحدت داخلی در میان اقشار مختلف مردمی تجاوز نظامی به خاک یمن را طرحی از پیش برنامه‌ریزی شده از سوی ائتلاف آمریکا، انگلیس و اسرائیل دانست.

وی تاکید کرد: تجاوز به کشور یمن با برنامه‌ریزی آمریکا-انگلیس و اسرائیل انجام شد و ائتلاف (متجاوز) آن را اجرایی کرد. در این مدت ۲۸۲ هزار و ۸۷۹ نفر از ائتلاف متجاوز و مزدوران آنها کشته و زخمی شدند.

الحوثی خاطرنشان کرد: هدف از حمله به یمن هدف قرار دادن کل منطقه است. ما خواهان تفاهم و صلح با تمام کشور‌های عربی و اسلامی هستیم و نسبت به هیچیک از کشور‌های عربی رویکرد خصمانه نداریم. عربستان و امارات هیچ‌گونه توجیهی برای تداوم تعلل در تحقق صلح ندارند. ما اکنون در مقابله مستقیم با مثلث شرارت یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستیم. عربستان و امارات باید از مرحله کاهش تنش وارد مرحله تحقق صلح فراگیر شوند، تحقق صلح به معنای پایان محاصره و تجاوز و اشغال گری و همچنین تبادل‌اسرا و جبران خسارت‌ها است.

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری افزود: خدمت به سیاست‌های آمریکا به سود هیچ کشور عربی نیست و همه را به آزادی و رهایی از تبعیت کورکورانه از آمریکا نصیحت می‌کنیم.

عبدالملک الحوثی همچنین نسبت به تحقق راه‌حل منصفانه و عادلانه ابراز امیدواری کرد.وی در ادامه از تمام طرف‌هایی که در کنار یمن ایستادند در رأس آنها ایران، حزب‌الله و عراق تقدیر و تشکر کرد.

عبدالملک الحوثی در ادامه سخنان خود در پیامی خطاب به مردم مقتدر و مظلوم غزه گفت که عملیات نظامی ما در حمایت از ملت فلسطین ادامه دارد و ما از همان ابتدا به مساله فلسطین اهمیت می‌دادیم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • الحوثی: رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد
  • ملت یمن علی رغم همه فشارها همچنان حامی فلسطین است
  • فیلم/ برای اولین بار اذان با شهادت ثلاثه در امارت شارجه طنین‌انداز شد
  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم
  • رونمایی از یک بلوغ واقعی
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم