Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@01:02:41 GMT

وحشت مسافران پرواز استانبول در آسمان مشهد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۸۲۰

رکنا: مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز استانبول به مزارشریف به دلیل وضعیت نامناسب جوی ساعاتی قبل در مشهد فرود آمد.

به گزارش رکنا، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: این پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی ترکیش است که به علت نامساعد بودن هوا در مزارشریف ساعتی قبل در مشهد به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مشاعد شدن شرایط جوی این پرواز به سوی مزارشریف ادامه مسیر خواهد داد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور با میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز است که در زمان پیک سفرها، روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر باران+ فیلم قهر زن قتل شوهر را رقم زد / فریادهای خونین در خیابان شهرزاد فوتبالیست بحرینی در تایلند به دردسر افتاد +عکس "سونگل گ" در هامبورگ آلمان دستگیر شد مزاحم اینستاگرامی خانواده تهرانی از خودش شکایت کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث زمین فرودگاه مشهد پرواز استانبول عکس دستگیر شد مرد دختر تجاوز تنهایی جوان مادر مردم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به مشکلات پیش آمده به‌دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی پیامی از سوی «ACC»، فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام را متوقف کرد .

براساس این گزارش، مسافران مقصد امارات (دبی) پیش‌از عزیمت به فرودگاه امام اطلاعات پرواز مورد نظر را چک کنند؛ مسافران می‌توانند از طریق مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت کسب اطلاعات خود را دریافت کنند.

همچنین مسافران می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت پروازهای امارات (دبی) به «سایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)» یا از طریق تماس در تمام ساعات شبانه روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸, ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱, ۰۹۶۳۳۰ در جریان باشند.

‌بنا به این اعلامیه، علاوه بر پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی, بغداد و اربیل نیز امکان پرواز به کشور دبی را ندارند.

طبق آخرین اطلاعات، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دوبی را دارند.

کد خبر 6082191 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • سیل و طوفان امارات نتیجه بارورسازی ابرها بود؟ + عکس
  • رکوردشکنی جدید فرودگاه استانبول
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول