Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:04:35 GMT

افزایش نرخ بیکاری در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۸۶۴

افزایش نرخ بیکاری در کره جنوبی

آمارهای ماه گذشته نشان می‌دهد میزان بیکاری در کره جنوبی افزایش داشته است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یونهاپ، گزارشی که توسط نهادهای دولتی کره جنوبی تدوین شده نشان می‌دهد میزان بیکاری در ماه نوامبر (ماه گذشته میلادی) افزایش داشته است و این در شرایطی است که تلاش‌های دولت برای ایجاد شغل ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش مرکز آمار کره جنوبی، نرخ بیکاری در ماه گذشته 3.2 درصد بود که نسبت به همین زمان در سال 2017، 0.1 درصد افزایش داشته است. بر همین اساس شمار افراد بیکار در ماه نوامبر به 27.18 میلیون نفر رسیده که نسبت به سال گذشته در همین ماه 165 هزار نفر افزایش نشان می‌دهد.

این میزان بیکاری از ژانویه 2018 بیشترین مقدار محسوب می‌شود یعنی زمانی که شمار افراد صاحب شغل 334 هزار نفر افزایش یافت.

نوامبر امسال در مقایسه با نوامبر 2017 بخش تولید کره جنوبی شاهد ریزش 91 هزار شغل بود و بخش خرده فروشی نیز کاهش 69 هزار شغل را تجربه کرد.

در عین حال نرخ بیکاری جوانان (15 تا 29 سال) 7.9 درصد بود که نسبت به همین زمان در سال گذشته 1.3 کمتر شده است.

خودکشی عجیب نظامی بازنشسته تحت پیگرد در کره جنوبیبرکناری وزیر امور دارایی کره جنوبیسایه ناخوشی بر اقتصاد کره جنوبی در سال 2018

 

انتهای پیام/

R36447/P36447/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کره جنوبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از فردا وزش بادها در مناطق جنوب، غرب، مرکز و شمال استان خوزستان در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088142

دیگر خبرها

  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی