Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@22:41:01 GMT

اسلام محدود به امت اسلامی نیست و دین جهانی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۸۹۹

اسلام محدود به امت اسلامی نیست و دین جهانی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محمدعلی رامین شامگاه سه‌شنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه اظهار داشت: وجود رهبری مثل حضرت آیت الله خامنه‌ای نعمت بزرگی است و اگر از ایشان اطاعت نکنیم باید تاوانش را پس بدهیم و روز قیامت پشیمان خواهیم شد و باید در مقابل خدای متعال پاسخگو باشیم.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت دهم افزود: آن گونه که باید رهبر معظم انقلاب را نشناخته‌ایم؛ درطول تاریخ در هیچ کجای دنیا رهبری را پیدا نمی‌کنید که در حضور جمع و رسانه‌ها از منتقد خود عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم در جمع فضلا، از یک طلبه منتقد عذرخواهی کردند.

وی اضافه کرد: در تمامی دنیا نمی‌توان مسئولی را پیدا کرد که هم خودش و هم خانواده‌اش سالم‌ترین افراد جامعه باشند، تنها شخصی که این شاخصه را دارد رهبر معظم انقلاب است و این یک کرامت الهی است که خدای متعال به معظم له داده است.

رامین، دین اسلام را یک دین جهانی دانست و گفت: حوزه امروز نباید خود را در جهان اسلام محدود و محصور کند؛ دین اسلام دینی نیست که محدود به امت اسلامی باشد، بلکه یک دین جهانی است، لذا باید امروز حوزه  برنامه‌اش جهانی شدن دین اسلام باشد و برای همه ملت‌های جهان برنامه داشته باشد.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت دهم خاطرنشان کرد: امام خمینی ( ره ) مرزهای جغرافیایی را با شعار امت واحده از بین برد و تمام نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد و امروز دشمنان اسلام در مقابل امت واحده با چالش مواجه هستند.

وی ادامه داد: وقتی انتفاضه اول فلسطینی‌ها شکل گرفت، امام خمینی از ملت فلسطین و انتفاضه حمایت کرد. رهبر فلسطین عنوان کرده بود که ما نیازی به حمایت یک کشور شیعی نداریم، اما قدرت ولایت با وی کاری کرد که همین شخص بعد از دو سال آمد در نماز جمعه تهران شرکت کرد و همانجا سخنرانی کرد و این قدرت ولایت الهی را می‌رساند.

رامین تصریح کرد: زمانی ایران در دنیا حرفی برای گفتن نداشت، ولی امروز به برکت ولایت فقیه و راهنمایی‌های الهی رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی چشم و گوششان به مردم و حکومت ایران است و آن را ملجاء و پناه خود می‌دانند.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت دهم، اطاعت از ولایت فقیه را رمز پیروزی امت اسلام عنوان کرد و بیان داشت: رئیس جمهور سوریه هفت سال است که در مقابل دنیای استکبار ایستاده است و این به برکت راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب است، لذا بشار اسد با به کار بستن راهنمایی‌های مقام معظم رهبری توانسته امروز کشورش در مقابل داعش پیروز شود، اگر برخی مسولین ما به اندازه رئیس جمهور سوریه از رهنمودهای رهبری اطاعت می‌کردند، خیلی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی امروز در کشور حل می‌شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قنادزاده ظهر پنجشنبه با حضور در منزل مهندس شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه بیان کرد: مرگ برای انسان در قامت های مختلفی ظاهر می شود که بهترین و والاترین مرگ ها، شهادت در راه خدا است.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور بیان کرد: حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشانه عجز این رژیم سفاک بود که پس از عملیات طوفان الاقصی و کشتار بی رحمانه مردم غزه دستاوردی نداشتند.

وی اضافه کرد: خون فرماندهان شهید ما در حادثه کنسولگری ایران در سوریه، مسیر نابودی رژیم اشغالگر قدس را هموار کرد.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد بیان کرد: این امر به دلیل حضور مجاهدان در میدان نبرد و جانفشانی شهیدان و ایثارگران است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و از خودگذشتگی آنان سبب شد این اقتدار و امنیت امروز در کشور حاکم باشد.

قنادزاده ابراز کرد: متاسفانه امروز برخی از سران کشورهای استکباری و همچنین مرتجع منطقه از رژیم اشغالگر قدس که همانند درخت بی ریشه ای است حمایت می کنند که خیانت آنان از اذهان مسلمین و آزادی خواهان جهان پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم عملیات وعده صادق که موجب خرسندی علاقمندان به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت شد مقدمه انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) باشد و پیروزی نهایی اسلام محقق شود.

کد خبر 6082150

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد