Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@15:21:15 GMT

کشتار زنجیره ای ۱۸ شیر دریایی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۹۷۵

کشتار زنجیره ای ۱۸ شیر دریایی

رکنا: کشتار ۱۸ شیر دریایی در سیاتل آمریکا توسط ماهیگیران بر خلاف قوانین فدرال بود.

در پی کشتارهای زنجیره ای شیرهای دریایی در "سیاتلِ" واشنگتن که تصور می‌شود ماهیگیران عامل آن باشند، لاشه دو شیر دریایی دیگر نیز در این ناحیه کشف شده است. در مجموع حدود ۱۸ لاشه شیر دریایی اخیرا در خلیجی واقع در منطقه سیاتل آمریکا کشف شده که ۱۲ لاشه با آثار شلیک گلوله در ناحیه سر یافت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر این شیرهای دریایی در اواخر ماه سپتامبر کشته شده بودند و از آن جایی که دو لاشه اخیرا کشف شده نیز به شدت تجزیه شده اند، احتمال می رود این دو شیر دریایی نیز به همراه همان شیردریایی های پیشین کشته شده اند و جریان آب به تازگی آن ها را به ساحل آورده است.

در ماه نوامبر یک فرد محلی به رسانه ها اعلام کرده بود که شاهد بوده ماهیگیران به این شیرهای دریایی شلیک کرده اند که این کارشان بر خلاف قوانین فدرال است.مقامات محلی آمریکا در ماه نوامبر با بیان این که تمام پستانداران دریایی توسط قانون Law حفاظت از پستانداران دریایی محافظت می شوند به شدت در مورد گزارش های اخیری که حاکی از کشتار پستانداران دریایی به ضرب گلوله بوده، ابراز نگرانی کرده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، ماهیگیران ممکن است کشتار اخیر شیرهای دریایی را به دلیل مهاجرت این پستانداران دریایی که منجر به کاهش جمعیت ماهی های قزل آلا می شود، صورت داده باشند. در دهه ۱۹۳۰ میلادی ماهیگیران در "شمال غربی پسیفیک"، منطقه ای در ایالات متحده می توانستند با شلیک به شیرهای دریایی یا فُک ها انعام دریافت کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب این مرد با باد هوا زنده است+ عکس جزییات تازه از دستگیری عاملان دستبرد مسلحانه به طلافروشی بلوار امامت+ عکس فوتبالیست بحرینی در تایلند به دردسر افتاد +عکس "سونگل گ" در هامبورگ آلمان دستگیر شد قهر زن قتل شوهر را رقم زد / فریادهای خونین در خیابان شهرزاد

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون Law ماهیگیران شیر دریایی آمریکا سیاتل زنجیره ای عکس دستگیر شد مرد دختر تجاوز تنهایی جوان مادر مردم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این حیوان عجیب تلف شده چیست؟

یک مسئول اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در رابطه با عکس منتشر شده در فضای مجازی گفت: گونه تلف شده در شهرستان باخرز پلنگ نیست.

محمد عرفانی در گفتگو با ما اظهار کرد: فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر تلف شدن یک قلاده گربه سان در یکی از روستا‌های شهرستان باخرز مربوط به تلف شدن یک گربه وحشی است.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده از محل تلف شدن این گونه جانوری، مشخص شد گونه تلف شده در فیلم منتشره، پلنگ نیست و به اشتباه اعلام شده است.

وی افزود: در همکاری با اداره کل دامپزشکی و بررسی لاشه روشن شد جسد برجای مانده که کاملاً هم پوسیده است، متعلق به یک قلاده گربه وحشی است.

عرفانی افزود: به دلیل پوسیدگی بالای لاشه گربه وحشی علت تلف شدن این گونه قابل تشخیص و تعیین نیست.

منبع: مهر

tags # حیوانات سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • لحظه دو نیم شدن لاشه گراز توسط کروکودیل (فیلم)
  • لاشه این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد/ قیمت عجیب پراید تصادفی را ببینید
  • آیا بستن شیر رادیاتور پکیج در تابستان ضروری است
  • جمعیت دام سبک به ۶۵ میلیون می‌رسد
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • این حیوان عجیب تلف شده چیست؟
  • مراحل فرآوری تخم ماهی کفال توسط ماهیگیران تایوانی (فیلم)
  • شهر قم در گذر تاریخ هفت هزار ساله
  • کشف لاشه‌های الاغ در مشهد / تلخ و واقعی!
  • (تصاویر) کشف لاشه‌های الاغ در مشهد / تلخ و واقعی!