Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:19:09 GMT

عیادت سرپرست پرسپولیس از انصاری

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۰۳۸

سرپرست سرخپوشان امروز با حضور در منزل محمد انصاری از مدافع مصدوم این تیم عیادت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری، مدافع پرسپولیس که در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود، ابتدای این هفته با حضور در بیمارستان زیر نظر دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار گرفت.


ایرج عرب که شب گذشته حکم مربوط به سرپرستی این باشگاه را از وزارت ورزش را دریافت کرده بود، امروز با حضور در منزل محمد انصاری از مدافع بااخلاق این تیم عیادت کرد و برایش آرزوی موفقیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصاری تا پایان فصل قادر به همراهی این تیم نخواهد بود و باید طول درمان خود را پشت سر بگذارد.

 

محمد انصاری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد انصاری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت