Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت از وزیر صنعت خواست تا واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی مشمول معافیت پرداخت مالیات علی الحساب شود. اخبار اجتماعی ایران/ در نامه سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی آمده است:‌

بازگشت به بخشنامه شماره ۱۶۶۹۰۴/ ۶۰ مورخه ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ معاونت محترم امور اقتصادی و بازرگانی و دبیر کارگروه تنظیم بازار درخصوص معافیت پرداخت مالیات علی‌الحساب واردات قطعی کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز کشور به میزان ۴ درصد با تصمیم کارگروه تنظیم بازار، با عنایت به اهمیت خطیر جایگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی در نظام ارائه خدمات سلامت و تاکید رئیس محترم جمهور در عدم افزایش قیمت این کالاها، مزید امتنان است دستور فرمایید همچون داور "تجهیزات و ملزومات پزشکی، مواد اولیه و قطعات یدکی و ساخت آنها" نیز مشمول معافیت پرداخت مالیات علی‌الحساب فوق‌الذکر گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی

به گزارش قدس خراسان، حسین امامیان اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای نیل به برنامه توسعه مناطق کم برخوردار تعدادی تجهیزات پزشکی جدید به امکانات بیمارستان ولی عصر (عج) افزوده شد که این تجهیزات شامل یک دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی پرتابل به همراه ترالی، یک دستگاه مانیتورینگ ثابت برای بخش اورژانس، چهار تخت بیمار به همراه کمد، کنار تخت میز غذا خوری،پله دو طبقه و تشک برای بخش زنان و زایمان، یک دستگاه نوار قلب برای بخش CCU خریداری و تحویل بیمارستان داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزش ریالی این تجهیزات را سه میلیارد ریال اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • بازار ۲.۵ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی کشور/ سهم ۶۰ درصدی واردات
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • جزئیات مالیات کارگران و کارمندان در سال 1403 / سقف معافیت مالیات حقوق ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • مجازات فرار مالیاتی چیست؟