Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@03:51:27 GMT

سیدجلال: با آمدن عرب از بلاتکلیفی خارج شدیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۰۸۹

به گزارش وانانیوز، 

سید جلال حسینی درباره مشکلات و حواشی اخیر تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: شرایط تیم ما بسیار سخت است. چند ماه قبل هم من درباره این مسائل صحبت کرده بودم. ما چند روزی بلاتکلیف بودیم که با آمدن آقای عرب از بلاتکلیفی در آمدیم. البته ما مشکلات دیگری هم همچون مصدومیت برخی از بازیکنان داریم که شرایط را برای ما سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال‌ حاضر هم که با مشکلات زیادی مواجه هستیم و روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و کسی هم نیست که به ما کمک کند.

او اضافه کرد: زمانی که به فینال آسیا رسیدیم، هیچ حمایتی از ما نشد. قبل از بازی فینال حرف‌های زیادی می‌زدند که از ما حمایت می‌کنند اما این گونه نشد و بعد از بازی فینال پرسپولیس را کنار گذاشتند. ما دو سال پیاپی قهرمان لیگ شدیم اما امسال کاری کرده‌اند که پرسپولیس نابود شود. با این حال با این شرایط سخت باز هم بازیکنان ما تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند تا موفقیت‌های بزرگ را به دست بیاوریم. مطمئنا بازیکنان ما نمی‌خواهند شرایط پرسپولیس بد باشد به همین خاطر بازیکنان‌مان به خاطر هواداران در همه بازی‌ها با تمام وجودشان بازی می‌کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ با بیان این که بازیکنان در شرایط روحی سختی قرار دارند، گفت‌: فشار بازی‌ها آن قدر زیاد بوده است که همه بازیکنان از نظر بدنی هم خسته شده‌اند. مشکلات هم کار را سخت کرده است و خیلی‌ها می‌گویند که پرسپولیس بازیکن گرفته است اما من می‌خواهم به آن‌ها بگویم ما از کدام یک از این بازیکنان توانستیم استفاده کنیم؟ بازیکنان ما نیم فصل دوم به جمع ما اضافه می‌شوند.

سید جلال حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این که بازیکنان تا به حال چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند؟ گفت‌: بازیکنان ما تا ۱۵ درصد دریافتی داشتند و به غیر از آن هیچ پول دیگری نگرفته‌ایم. آقای گرشاسبی تا وقتی که بودند زحمات زیادی برای باشگاه کشیدند و خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کردند اما واقعا نتوانستند بیش از این پول به باشگاه بیاورند و مشکلات مالی ما بر طرف شود. خیلی از بازیکنان جوان ما قراردادهای کمی دارند. برخی از آن‌ها ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان قرارداد بسته‌اند و مبلغی هم تا به حال به حساب‌شان واریز نشده است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره احتمال اعتصاب بازیکنان هم، گفت‌: تا به الان تصمیم گرفته‌ایم به خاطر هواداران تمرین کنیم. البته من تابع تصمیم تمام بازیکنان هستم. باید ببینیم بازیکنان دقیقا چه تصمیمی خواهند گرفت اما فکر می‌کنم با آمدن آقای عرب و خارج شدن از بلاتکلیفی به آینده امیدوار باشیم. ما به دنبال این هستیم که باشگاه یک روال عادی داشته باشد و همه چیز سر جای خودش باشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد صدور بیانیه همیشه بازدارنده نیست...

طرفداری| مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر از قبل برخورد جدی می‌شد، دیگر برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه نمی‌دادند!

رضا درویش که در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

40 سال است توفیق دوستی با این بزرگواران را دارم و مدت‌ها می‌خواستم در تمرین حاضر شوم که نمی‌شد. اما امروز از علی پروین رخصت گرفتم و به دیدار بزرگان پرسپولیس آمدم. آنها مثل چهل سال قبل بسیار باانگیزه و باغیرت کار می‌کنند و هنوز می‌بینیم علی پروین چقدر با اشتیاق آنها را راهنمایی می‌کند.

وی در خصوص جرایم سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بیانیه‌ها و مصاحبه‌های غیرفنی در نظر گرفته، گفت:

همیشه بیانیه بازدارنده نیست و باید این فرهنگ را جا بیندازیم که برای همه چیز بیانیه ندهیم. اگر از قبل برخورد می‌شد، برخی دیگر به خود اجازه نمی‌دادند برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه بدهند!

درویش شرایط تیم فوتبال پرسپولیس را مطلوب دانست و ادامه داد:

وظیفه تیم ما این است تا در همه بازی‌ها برنده شود و خدا کمک خواهد کرد تا مثل قبل قهرمان شویم.

وی در مورد دیدار با اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس نیز بیان کرد:

پیرامون ادامه همکاری و روند بازی‌های تیم با هم صحبت کردیم. ضمن اینکه از این مربی برزیلی خواستیم برای فصل آینده هم برنامه بدهد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقادات درباره آغاز نشدن روند تمدید با نفراتی که قرارداد آنها رو به اتمام است، گفت:

این مسائل ساخته فضای مجازی و کار دلالان است. وقتی حاشیه نداریم، برخی می‌خواهند برای ما مشکل ایجاد کنند. کدام تیم مذاکراتش را برای تمدید قراردادها انجام داده که ما انجام دهیم؟! ضمن اینکه اولویت ما در این هفته‌ها، کسب مجوز حرفه‌ای، پرداخت بدهی‌ها و مشخص شدن بحث مالکیت باشگاه بود.

درویش با بیان اینکه اوسمار هنوز برای فصل آینده فهرست نفرات مدنظرش را به باشگاه نداده، عنوان کرد:

وقتی او را انتخاب کردیم، برخی انتقاد می‌کردند. با بزرگانی چون پروین مشورت کردیم و حتی بازیکنان نیز، اوسمار را گزینه خوبی می‌داسنتند که اکنون ثابت شد کارش را بلد است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال