Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان ،  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی چابهار با بیان این مطلب، گفت: نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری تعدادی از مظنونان این حادثه سرعت عمل خوبی داشت و تحقیقات هنوز ادامه دارد.

سردار قنبری افزود: امروز کارکنان نیروی انتظامی زاهدان با حضور در هفتمین روز شهادت شهدای این حادثه آمادگی و ایستادگی خود را به دشمنان نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید ستوانیکم داریوش رنجبر و سرباز شهید ناصر درزاده دو شهید حادثه تروریستی چابهار هستند.

پنجشنبه هفته گذشته، یک عامل تروریستی که با خودروی بمب گذاری شده قصد ورود به مقر فرماندهی انتظامی چابهار را داشت با مقاومت ماموران انتظامی مواجه و مجبور به انفجار خودرو در این محل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گرامیداشت شهدای تروریستی چابهار انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این مسیر ترانزیتی باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر به صورت کامل پاکسازی شود.
وی که از بامداد امروز در مناطق‌ سیل زده حضور دارد، گفت: با هماهنگی راهداری و فرمانداری باید علاوه بر امکانات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی از جمله همه پیمانکاران جهت عملیات پاکسازی و بازگشایی استفاده شود.
وی افزود: بارش شدید باران که از روز گذشته در استان آغاز شده موجب بروز سیلاب، انسداد مسیرهای مواصلاتی و همچنین ریزش کوه در برخی مناطق شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • برادرزاده هنیه هم به شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر