Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: «ماکان بند» از گروه های نوپای موسیقی پاپ با هدف ترویج نشاط و امید در ۲ شب متوالی کنسرت هایی با قیمت بلیت ۴۵ هزار تومان برگزار می کند.

به گزارش رکنا، مجموعه «ماکان بند» روزهای سوم و چهارم دی ۱۳۹۷ در سالن همایش ایرانیان، کنسرت‌هایی را به طور ویژه برگزار می‌کند که در این کنسرت‌ها قیمت بلیت‌ها به طور یکسان ۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه منتشر شده از سوی موسسه «آوازی نو» به عنوان تهیه کننده برنامه های «ماکان بند» آمده است:

«موسسه آوازی نو در راستای رسالت فرهنگی خود که همانا ایجاد نشاط اجتماعی و امید در تمام اقشار جامعه است و با توجه به استقبال بی‌ نظیر از کنسرت‌های گروه ماکان و ایجاد تسهیلات برای استفاده آن دسته از مخاطبان که به هر دلیلی تا کنون موفق به حضور در کنسرت‌های گروه ماکان نشده‌اند، تصمیم به برگزاری کنسرتی ویژه با عنوان «ماکان برای همه» گرفته است.

موسسه آوازی نو و هنرمندان ماکان هیچ نفع مادی از برگزاری این کنسرت برای خود متصور نیستند و قیمت بلیت براساس سایر هزینه‌های اجرایی محاسبه و تعیین شده است. در این کنسرت ویژه قیمت بلیت برای تمام صندلی‌های سالن به صورت یکسان (چهل و پنج هزار تومان) است. این اقدام فرهنگی با همکاری ویژه سایر بخش های اجرایی که با کمترین هزینه ما را همراهی کردند، برگزار می‌شود.

همچنین مراتب قدردانی خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و مدیریت سالن همایش‌های ایرانیان اعلام می‌کنیم. این اقدام هدیه‌ای کوچک از طرف موسسه آوازی نو هنرمندان گروه ماکان به مخاطبان میلیونی، فهیم، مهربان، جوان و همیشه همراه عزیزمان است.»

«ماکان بند» روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر هم در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به صحنه می‌رود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در ریگان جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر باران+ فیلم کشف جسد زن 16 ساله باردار در کیسه زباله+عکس مادری که فقط خود را نجات داد / 5 کودک زنده زنده در آتش سوختند+ عکس قهر زن قتل شوهر را رقم زد / فریادهای خونین در خیابان شهرزاد

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنرمندان موسیقی پاپ هدیه کنسرت مردم قیمت بلیت عکس دستگیر شد مرد دختر تجاوز تنهایی جوان مادر مردم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

افزودن مواد غذایی زیر به برنامه غذایی روزانه، با دارا بودن پروتئین، فیبر، چربی‌های سالم و سایر مواد مغذی، به کاهش چربی احشایی کمک می‌کند:

۱) گوشت گاو بدون چربی

گوشت گاو بدون چربی یک گزینه مناسب و پروتئینی است که برای زمان طولانی سیر نگه‌تان می‌دارد و به کاهش چربی شکمی کمک می‌کند. پروتئین احساس سیری بعد از غذا را افزایش می‌دهد، به حفظ عضلات کمک می‌کند و منجر به افزایش متابولیسم می‌شود. هم‌چنین پروتئین اثر حرارتی بالایی دارد، به این معنی که کالری بیشتری را در طول هضم می‌سوزاند.

۲) جو دوسر

جو دوسر سرشار از فیبر بتا گلوکان و کربوهیدرات‌های پیچیده است که انرژی پایداری را برای بدن فراهم کرده و به کنترل گرسنگی کمک می‌کند. مصرف جو دوسر، سطح قند خون را تثبیت می‌کند و احتمال پرخوری یا هوس قند را در ساعات بعد از غذا کاهش می‌دهند. بر اساس مطالعات، بتا گلوکان موجود در جو دوسر علاوه بر تقویت سلامت روده، می‌تواند به افزایش سیری، هضم آسان و کاهش چاقی شکمی کمک کند.

۳) لیمو

مصرف لیمو به‌تن‌هایی شاید چندان رضایت‌بخش نباشد، اما استفاده از لیمو در دستور العمل‌های خوراکی و نوشیدنی می‌تواند به کاهش چربی شکم کمک کند. لیمو حاوی پلی فنل‌های قوی است که منجر به جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه شکم و چاقی می‌شود. سعی کنید به جای استفاده از سس‌های پرچرب و ناسالم، روی سالاد‌ها و غذاهایتان چند قطره آبِ لیموی تازه بچکانید

۴) ماهی تن

ماهی تن (چه کنسرو شده و چه تازه) به دلیل داشتن پروتئین بالا و چربی سالم، یک غذای مغذی به شمار می‌آید. یک وعده ماهی تن کنسرو شده، ۲۴ گرم پروتئین و تنها ۱۶۸ کالری دارد و حاوی حدود ۹ گرم چربی سالم است. شواهد نشان می‌دهد که مصرف غذا‌های دریایی بدون چربی مانند ماهی تن، به پیشگیری از چاقی کمک می‌کند.

۵) لوبیا سیاه

علاوه بر مصرف پروتئین، دریافت فیبر کافی در رژیم غذایی برای کاهش چربی شکمی مهم است. در میان حبوبات، لوبیا سیاه یک گزینه ایده‌آل برای این منظور است. در هر نصف فنجان لوبیا سیاه ۸ گرم فیبر و ۸ گرم پروتئین وجود دارد. به طور کل محتوای فیبر موجود در حبوبات برای کاهش وزن و جلوگیری از افزایش وزن مفید است.

۶) چای سبز

چای سبز یک نوشیدنی چربی‌سوز است و محتوای کافئین موجود در آن می‌تواند به بهبود متابولیسم و چربی‌سوزی کمک کند. مصرف مداوم چای سبز در کنار یک رژیم غذایی کم‌کالری و ورزش منظم باعث کوچک شدن شکم می‌شود.

۷) تخم مرغ

در حالی که غذا‌هایی مانند گوشت گاو بدون چربی و مرغ انتخاب‌های خوبی برای دریافت پروتئین هستند، تخم مرغ هم می‌تواند گزینه مفید دیگری باشد و در هر وعده غذایی مصرف شود. یک تخم مرغ متوسط، تقریباً دارای ۶ گرم پروتئین و کمتر از ۵ گرم چربی است. زرده تخم مرغ همراه با محتوای پروتئین بالایی که دارد، حاوی مقدار زیادی ماده مغذی به نام کولین است. مکمل کولین به طور بالقوه به کاهش BMI یا شاخص توده بدنی کمک می‌کند و هم‌چنین سطح لپتین موجود در آن، باعث افزایش حس سیری و کاهش تولید هورمون گرسنگی در بدن می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟