Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ تن از اعضای شورای شهر شریف‌آباد در اعتراض به موارد پیش آمده در شورا از سِمت خود استعفا دادند. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تهران، با اشاره به استعفا سه تن از اعضای شورای شهر شریف‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت اظهار داشت: مرتضی پازوکی، جمال پازوکی و شجاع کردبچه در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر شریف‌آباد از سِمت خود استعفا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایید دستگیری رئیس شورای شهر شریف‌آباد/ پرونده در مراحل ابتدایی ‌قرار داردتهران| اعضای شورای شهر رباط کریم تهدید به استعفای دسته‌جمعی کردندتهران| ضرب‌الاجل 10 روزه شورای شهر گلستان به شهردار برای پاسخ به ابهامات شورا

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد استعفای اعضای شورای شهر شریف‌آباد در اعتراض به موارد پیش آمده در شورا و اتهامات مالی به پازوکی و پیش از آن برای عضو دیگر شورا بوده باشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر چند این استعفا به صورت قانونی نبوده اما به هر صورت این افراد استعفای خود را از عضویت در شورای شهر اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند