Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا - رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: روند توسعه منطقه راهبردي و اقتصادي چابهار بدون هيچ وقفه اي توسط مسئولان ادامه دارد.

حشمت ‌الله فلاحت‌ پيشه روز چهارشنبه در جريان بازديد از محل حادثه تروريستي چابهار به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: چابهار يکي از نقاط مهم اقتصادي و تجاري کشور است و مسئولان نيز براي توسعه آن اقدامات لازم را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اظهار تاسف از حادثه تروربستي چابهار افزود: روند توسعه اين منطقه با اين اقدامات کند نخواهد شد و زيرساخت هاي آن نيز در حال آماده شدن است.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي دستگيري عوامل گروهک هاي تروريستي و جلوگيري از ناامني ها را خواستار شد و گفت: با همت مسئولان در چند روز گذشته شمار زيادي از اعضاي گروهک تروريتسي دستگير شده اند.
وي ادامه داد: حادثه تروريستي چابهار توسط مجلس شوراي اسلامي نيز در حال پيگيري است.
به گزارش ايرنا اين حادثه تروريستي در 15 آذر 1397 خورشيدي به وقوع پيوست. زماني که خودروي وانت تويوتا حامل مواد منفجره مي خواست به مقر ستاد انتظامي شهرستان چابهار وارد شود که با مقاومت ماموران نيروي انتظامي مواجه شد و عامل انتحاري، اين خودرو را درب ورودي اين ستاد منفجر کرد و خود به هلاکت رسيد. اين حادثه تروريستي به شهادت 2 تن و زخمي شدن 43 تن از هموطنان انجاميد که 10 تن از حادثه ديدگان از کادر نيروي انتظامي و مابقي آنها از شهروندان عادي بودند.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: چابهار براي تجارت نقطه مهمي است و پس از مستثني شدن از تحريم ها بايد زيرساخت هاي حمل و نقل آن تکميل تا در جابجايي کالا تسهيل شود.
وي بيان کرد مرزهاي آبي و خاکي چابهار خيلي مهم هستند و بايد براي اشتغال، فقرزدايي و زدودن محروميت از اين منطقه گام هاي مثبت برداشته شود.
به گزارش ايرنا، حشمت ‌الله فلاحت‌ پيشه رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي و هيات همراه امروز/چهارشنبه/ از طرح توسعه بندر شهيد بهشتي، ظرفيت هاي تجاري، اقتصادي و گردشگري و نوار ساحلي چابهار ديدن کردند.
3043**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: از ۷۵ سال پیش تاکنون که صهیونیست‌ها بخشی از خاورمیانه را گرفته و ادعا کردند که بیش‌تر از این نیز حقشان هستند، هر بار که اعراب با هم یکی شدند و در مقابل اسرائیل ایستادند، معمولاً صهیونیست‌ها شکست می‌خوردند.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق اقتدار مسلمان‌ها را نشان داد و افتخاری است که باعث خوشنودی اهل ایمان می‌شود. از نیروهای مسلح و همه کسانی که در این راستا تلاش کردند، سپاسگزاریم و به روح سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار زاهدی درود می‌فرستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جهاد تبیین نباید دست کم گرفته شود و به لطف الهی در فضای مجازی و صدا و سیما روی برنامه «وعده صادق» کار شد و این حرکت قابل تقدیر است. بنابراین این مهم بود که چنین پاسخ کوبنده ای در دنیا مطرح شود. تبلیغ تأثیر زیادی دارد و ائمه جمعه باید فعالیت کنند تا مردم بیش‌تر در جریان این موضوع قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها کاری نمی‌توانند بکنند، اگر مرد هستند حمله کنند و بیایند درگیر شوند. خودشان هم می‌دانند که آمریکا با حدود ۶۰ کشور در جنگ تحمیلی با ایران جنگید، اما شکست خوردند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها نامرد هستند، چرا که بچه‌های مدرسه‌ای را بمباران می‌کنند و به بیمارستان‌ها حمله‌ور می‌شوند. به آن‌ها می‌گویم که اگر مرد هستید، بیایید با رزمنده‌ها بجنگید اما می‌دانم که نمی‌توانند.

آقاتهرانی در ادامه با اشاره به اینکه درباره لایحه عفاف و حجاب گزارش تهیه و در صحن مجلس هم مطرح شد، اظهار کرد: باید ۳۲ دستگاه نسبت به این مسأله ورود کنند، اما متأسفانه فقط ۲ دستگاه ورود کردند که وزارت کشور و فراجا بود. اکنون هم فراجا پای کار است و همه دستگاه‌ها باید یاری کنند و پای کار بیایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث عفاف و حجاب یک جنبه دینی و یک جنبه قانونی دارد؛ ممکن است فردی بگوید هیچ دینی ندارم، اما کشور ما قانون دارد. این موضوع ۴۳ سال پیش در شواری انقلاب فرهنگی آمد و به هر دلیل بعضی‌ها عمل نکردند، اما الان برای بار سوم به شورای نگهبان رفته و ان‌شاءالله فردا بپذیرند و آخرین مرحله آن باشد.

وی تصریح کرد: البته نباید فقط فراجا وسط میدان باشد و قطعاً مجلس هم یاری می‌کند. عفاف و حجاب وجهه سیاسی، اخلاقی و اجتماعی و شرعی و دینی دارد بنابراین هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از آن وجود ندارد. قوانین باید بازدارنده باشد، لذا ۴۰ ماده عفاف و حجاب مربوط به دستگاه‌ها است و ۳۰ ماده شامل جرم انگاری می‌شود.

کد خبر 6079831 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود
  • قدردانی وزیر بهداشت از ارتش برای انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار
  • ببینید | خط و نشان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای اسرائیل و آمریکا
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • روند رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه چگونه است؟ /قالیباف پاسخ داد
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس
  • سناتور آمریکایی: در سیاست‌ خارجی خود شکست خورده‌ایم/ بایدن عمدا جنگ اوکراین را طولانی کرده