Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ جلسه شترک نماینده مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به منظور تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود در محل دفتر شورای اسلامی شهر تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه حاج حسینعلی بابایی رئیس شورای اسلامی نسیم شهر ضمن عرض خیر مقدم با بیان مسائل و مشکلات نسیم شهر بویژه مباحث ترافیکی و استفاده از ظرفیت های مشترک شورا و نماینده مجلس در پیشبرد اهداف نظام و توسعه شهر پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با اشاره به همدلی و اتحاد در بین اعضای شورای اسلامی گفت : اعضای شورای اسلامی نسیم شهر با طرح برنامه ها و پروژه های عمرانی عدالت را در مناطق مختلف نسیم شهر برقرار کرده اند و این رویه بدون توقف ادامه خواهد داشت .

سپس مهندس عباس شوندی شهردار نسیم شهر ، در ادامه جلسه ضمن خوش آمد گویی به نماینده با بیان برخی مشکلات شهرداری دربدو ورود خود عنوان داشت: مشکلات ترافیکی و آسفالت معابر شهر یکی از دغدغه های بسیار مهم شهروندان نسیم شهر است و شهرداری علی رغم مشکلات مالی فراوان توانسته است بسیاری از خیابانها و کوچه های شهر را آسفالت نماید و هرچند با گرانی قیر و آسفالت مواجه شدیم ولی همچنان نهضت آسفالت در نقاط مختلف نسیم شهر ادامه خواهد داشت .

در ادامه این جلسه دکتر نوروزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن خرسندی از تشکیل چنین جلساتی، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جلسات با مطالبه گری اعضای شورای اسلامی و شهردار نسیم شهر در پی حل مشکلات باشد .

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم با بیان اینکه نسیم شهر دارای جمعیت بالایی است گفت : شکایت مردم از نحوه مشکلات نسیم شهر بسیار کم بوده است و این عملکرد بسیار خوب شورا و شهرداری را می رساند چرا که مردم برای توسعه و آبادانی شهرشان تمام امیدشان به شما است .

حسن نوروزی با اشاره به فعالیت ها و پروژه های عمرانی خوب در نسیم شهر گفت : از عملکرد خوب شورا و شهردار حمایت میکنم و تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی و استانی برای انجام پروژه های بیشتر در نسیم شهر بکار خواهم بست .

وی با ارائه چند پیشنهاد به شورای اسلامی نسیم شهر عنوان کرد : در حوزه میراث فرهنگی ، ساخت بیمارستان نسیم شهر ، تقویت حوزه علمیه ، پیگیری مشکلات بوجود آمده پایانه و استفاده از ظرفیت های اقتصادی در این پایانه جهت اشتغالزایی و ایجاد رمپ و رمپ جاده احمد آباد با استانداردهای متناسب برنامه ریزی کنید و بنده نیز در همه موارد پشتیبان شورا و شهردار نسیم شهر خواهم بود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده شورای اسلامی گرانی نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده مردم در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در جریان بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانون‌گذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در تذکری با تاکید بر عدم ضرورت رسیدگی به این موضوع در ایام پایانی دوره فعلی مجلس گفت: این اقدام در شأن و اقتدار مجلس نیست و طرح مذکور باید در فرصتی مقتضی بررسی شود.

وی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: قرار بود که موضوع مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را در مجلس بررسی کنیم؛ الان وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولیدکنندگان می‌گوید ارز ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است، اما بانک مرکزی اصلا آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانون‌گذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستانمان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحثمان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع‌بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود