Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@11:30:39 GMT

تصویری بی‌نظیر از طبیعت لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۳۱۶

نمایی زیبا از منطقه "پاپی" لرستان در فصل پاییز در عکس زیر قابل مشاهده است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طبیعت تصویری لرستان زیبا نظیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جمعی از جامعه قرآنی مشهد در حمایت از عملیات«وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، جامعه قرآنی مشهد «عملیات بزرگ، راهبردی و تاریخی بی نظیر» را «یک واکنش بازدارنده و قدرتمند» اعلام کرد که «دارای پیام‌های تغییر در معادلات درگیری و موازنه قدرت» است. برهمین اساس متن پیام جامعه قرآنی مشهد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ

نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در «عملیات وعده صادق» که چشم‌های جهانیان را به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان خمینی (رحمةالله علیه) رقم می‌زنند.

جامعه قرآنی مشهد این «عملیات بزرگ، راهبردی و تاریخی بی نظیر» را «یک واکنش بازدارنده و قدرتمند» می‌داند که «دارای پیام‌های تغییر در معادلات درگیری و موازنه قدرت» است.

آنچه که آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، نه تنها پاسخ به سال‌ها جنایت اسراییل غاصب، بلکه با توجه به آیه «وَإِنْ نَکَثُوا أَیْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِی دِینِکُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ» پاسخی به پیشوایان کفر و مستکبران جهان است، شاید که باز ایستند.

خادمان، قاریان، حافظان، نخبگان، مدیران و فعالان قرآنی مشهد مقدس دوشادوش اقشار مختلف اسلامی ضمن تشکر از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله العالی) و شجاعت و مردانگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت خود را از این پاسخ کوبنده به رژیم کودک کش اعلام می‌دارد و پیروزی جبهه مقاومت و شکست مستکبرین جهان را از خداوند منان مسألت دارد.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

کد خبر 6079889 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • خوشامدگویی با آتش و دود؛ استقبال بی نظیر هواداران بارسلونا از اتوبوس این تیم پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • بیانیه جمعی از جامعه قرآنی مشهد در حمایت از عملیات«وعده صادق»
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه
  • چرا آب دریاچه ها در زمین فرو نمی رود؟
  • عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است