Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات روز گذشته کریستیانو رونالدو و مقایسه جو رختکن یووه با رئال واکنش خوبی در مادرید نداشته است.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رونالدو به گفته خودش در یوونتوس احساس راحتی بیشتری نسبت به رئال دارد و جو رختکن این تیم را مثل یک خانواده می‌داند. فوق ستاره پرتغالی چنین حسی را در رئال نداشت.

آلوارو اودریوسولا، مدافع راست جدید رئال در نشست خبری بازی با زسکا و در پاسخ به رونالدو گفت: «رونالدو دیگر بازیکن رئال نیست و متعلق به گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا در رئال مثل یک خانواده هستیم. صادقانه بگویم که از جو حاکم بر رختکن رئال و صمیمیت بین بازیکنان شگفت زده شدم. این بازیکنان همه جام‌ها را برده اند و بدون گذشت و فداکاری، چنین چیزی ممکن نمی‌شد.»
رئال: «در رئال احساس بسیار خوبی دارم. برای من بودن در رئال مثل یک رویا بود. تا همینجا یک گل زده ام و سه پاس گل داده ام. خوشحال‌تر و راضی‌تر از این نمی‌توانم باشم.»

لوپتگی: «همیشه قدردان لوپتگی خواهم بود، ولی اینکه او به من کمتر میدان می‌داد را نمی‌توانم قضاوت کنم. تصمیم و عقیده او بود. حالا خوشحالم که مورد اعتماد سولاری قرار دارم.»

لیگ قهرمانان: «هدف ما پیروزی در تک تک بازی‌ها و فتح لیگ قهرمانان است همانطور که در لالیگا و دیگر جام‌ها برای قهرمانی وارد می‌شویم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم باشگاهی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!