Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سید علی شفیعی مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت:از زمان آغار اجرای این طرح (در سال ۹۲) تا کنون ۶۰۲ هزار و ۱۰۶ فقره کارت هوشمند ملی برای جمعیت واجد شرایط این استان صادر شده که ۷۲.۷ درصد از کل جمعیت واجد شرایط را شامل می‌شود.     شفیعی از ابتدای امسال ۱۰۹ هزار و ۱۸۲ فقره کارت هوشمند ملی برای متقاضیان واجد شرایط در این استان صادر شده که این رقم در آبان سالجاری با استقبال کمرنگ شهروندان با ۳ هزار ۳۱۷ فقره همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مهرماه امسال نیز ۴ هزار و ۵۱۰ فقره کارت هوشمند ملی برای متقاضیان در این استان صادر شده که این رقم در شهریور ماه ۴ هزار و ۲۹۷ فقره کارت بوده است.
شفیعی خاطرنشان کرد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت این استان یک میلیون ۵۷ هزار ۴۶۱ نفر است که از این تعداد ۸۲۸ هزار و ۱۶ نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.
وی بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد، شمار ثبت نام شدگان کارت هوشمند ملی ماه گذشته در مقایسه با ماه‌های قبل کاهش دارد، در حالی که شمار ایستگاه‌های کاری فعال در استان افزایش یافته است.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون شمار ایستگاه‌های فعال کارت هوشمند ملی شامل ادارات تابعه، دفاتر پیشخوان دولت- دفاتر پست ۴۸ ایستگاه است که از این تعداد ۱۴ مورد شامل اداره‌های پست، ۱۱ واحد پست و ۲۳ دقتر پیشخوان دولتی و ایستگاه سیار را شامل می‌شود که آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.
به گفته این مسئول، این مراکز یاد شده از صبح تا حداکثر ساعت ۲۰ شب فعال بوده و آماده ارائه خدمات لازم به مراجعه کنندگان هستند.
وی خاطر نشان کرد:کارت‌های هوشمند ملی با افزایش سطح دسترسی به اطلاعات افراد در دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی، تا حد امکان، نیاز به ارائه مدارک کاغذی و تردد مراجعان را بیش از گذشته کاهش خواهد داد.   انتهای پیام/ن   صدور کارت هوشمند ملی برای متقاضیان واجد شرایط دراستان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت ملی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد