Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدخادمی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با ارائه آخرین آمار از ازدواج دانشجویی امسال اظهار داشت: ثبت نام ازدواج دانشجویی امسال تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت؛ امسال ازدواج دانشجویی در استان های کشور به صورت کاروانی تنظیم شده و حدود 15 استان در این راستا برنامه ریزی کاروانی انجام داده اند که اقدامی کم نظیر در موضوع ازدواج دانشجویی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی که امروز دامنگیر بسیاری از زوج های جوان شده، هزینه رفت و برگشت به مشهد مقدس برای زوج ها مقداری سنگین شده است و لذا برنامه ریزی کاروانی می تواند در کاهش هزینه ها مقداری کمک کننده باشد.

خادمی ضمن تشکر از اقدامات دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کمک به ازدواج های دانشجویی ادامه داد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دکتر کلانتری و دکتر نصیری اقدامات موثر و شایسته ای را درباره ازدواج های دانشجویی و تخفیف شهریه به دانشجویان متاهل انجام دادند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور تصریح کرد: ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حال تنظیم تفاهمنامه ای با دانشگاه آزاد اسلامی است که بر مبنای این تفاهنامه به نیت امام رضا (ع)، 8 کاروان از زوج های دانشجویی دانشگاه آزاد تحت عنوان کاروان «نور» از 8 منطقه کشور به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: این عزیزان در قالب برنامه های کاروانی متمرکز، با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مشارکت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به مشهد مقدس اعزام خواهند داشت.

انتهای پیام/

108 / 167 محمد خادمی ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد خادمی ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد