Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از اراک؛ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 4 میلیارد و 72 میلیون تومان صدقه در هشت‌ ماهه نخست امسال جمع‌آوری شد.

جلالی با بیان اینکه کمک به نیازمندان یک سنت حسنه است، افزود: مردم نیکوکار استان مرکزی همواره  یاور نیازمندان هستند و مشارکت خیران، زمینه خدمات اثربخش به نیازمندان و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود 130 هزار صندوق صدقه در سطح استان مرکزی افزود: تأمین مسکن، درمان، اشتغال، تحصیل، تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج، بخشی از نیازهای مددجویان کمیته امداد استان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی تصریح کرد: کمیته امداد با مشارکت مردم در طرح‌های امدادی ازجمله صدقه، اکرام ایتام و محسنین و سایر طرح‌ها در کنار ترویج و توسعه انفاق، احسان و نیکوکاری به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت مردم و خیران برای فقرزدایی و توانمندسازی نیازمندان در جامعه است.

مردم عزیز و خیر می‌توانند صدقات خود را با روش‌هایی ازجمله ارسال عدد ۳ به ۳۰۰۰۳۳۳۳ سامانه نیکوکاری امداد، اپلیکیشن سنا ، تلفن ملی نیکوکاری به شماره ۰۹۶۸۸۷۷ و یا با شماره‌گیری کد #۸۸۷۷* اهدا کنند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کمک خیران صدقه امسال کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد

نوروزپور گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به ۲ هزار و ۷۵۲ خانواده مددجو زیر پوشش کمیته امداد میامی طی سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری منزل مددجویان طی این بازه زمانی اختصاص یافت، ابراز کرد: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹ میلیارد ریال به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان تحت حمایت طی سال ۱۴۰۲ توسط این نهاد هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد
  • ستاد سهام، ابتکار یزد برای تحقق شعار سال