Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@17:36:15 GMT

نابودی پرسپولیس از زبان حسینی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۶۵۱

به گزارش پارس نیوز، سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره مشکلات و حواشی اخیر تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: شرایط تیم ما بسیار سخت است. چند ماه قبل هم من درباره این مسائل صحبت کرده بودم. ما چند روزی بلاتکلیف بودیم که با آمدن آقای عرب از بلاتکلیفی در آمدیم. البته ما مشکلات دیگری هم همچون مصدومیت برخی از بازیکنان داریم که شرایط را برای ما سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال‌ حاضر هم که با مشکلات زیادی مواجه هستیم و روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و کسی هم نیست که به ما کمک کند.

او اضافه کرد: زمانی که به فینال آسیا رسیدیم، هیچ حمایتی از ما نشد. قبل از بازی فینال حرف‌های زیادی می‌زدند که از ما حمایت می‌کنند اما این گونه نشد و بعد از بازی فینال پرسپولیس را کنار گذاشتند. ما دو سال پیاپی قهرمان لیگ شدیم اما امسال کاری کرده‌اند که پرسپولیس نابود شود. با این حال با این شرایط سخت باز هم بازیکنان ما تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند تا موفقیت‌های بزرگ را به دست بیاوریم. مطمئنا بازیکنان ما نمی‌خواهند شرایط پرسپولیس بد باشد به همین خاطر بازیکنان‌مان به خاطر هواداران در همه بازی‌ها با تمام وجودشان بازی می‌کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ با بیان این که بازیکنان در شرایط روحی سختی قرار دارند، گفت‌: فشار بازی‌ها آن قدر زیاد بوده است که همه بازیکنان از نظر بدنی هم خسته شده‌اند. مشکلات هم کار را سخت کرده است و خیلی‌ها می‌گویند که پرسپولیس بازیکن گرفته است اما من می‌خواهم به آن‌ها بگویم ما از کدام یک از این بازیکنان توانستیم استفاده کنیم؟ بازیکنان ما نیم فصل دوم به جمع ما اضافه می‌شوند.

سید جلال حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این که بازیکنان تا به حال چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند؟ گفت‌: بازیکنان ما تا ۱۵ درصد دریافتی داشتند و به غیر از آن هیچ پول دیگری نگرفته‌ایم. آقای گرشاسبی تا وقتی که بودند زحمات زیادی برای باشگاه کشیدند و خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کردند اما واقعا نتوانستند بیش از این پول به باشگاه بیاورند و مشکلات مالی ما بر طرف شود. خیلی از بازیکنان جوان ما قراردادهای کمی دارند. برخی از آن‌ها ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان قرارداد بسته‌اند و مبلغی هم تا به حال به حساب‌شان واریز نشده است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره احتمال اعتصاب بازیکنان هم، گفت‌: تا به الان تصمیم گرفته‌ایم به خاطر هواداران تمرین کنیم. البته من تابع تصمیم تمام بازیکنان هستم. باید ببینیم بازیکنان دقیقا چه تصمیمی خواهند گرفت اما فکر می‌کنم با آمدن آقای عرب و خارج شدن از بلاتکلیفی به آینده امیدوار باشیم. ما به دنبال این هستیم که باشگاه یک روال عادی داشته باشد و همه چیز سر جای خودش باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال مشکلات بازی پرسپولیس فوتبال پرسپولیس نیم فصل دوم پول مشکلات مالی پرسپولیس پارس نابودی پارس نیوز زبان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود