Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بازي هاي شب پاياني دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب برگزار خواهد شد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، آژاکس و بايرن مونيخ در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. بايرن مونيخ در چند بازي اخير نتايج خوبي کسب کرده و همين نکته باعث شده آنها روحيه بهتري براي ادامه فصل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها شانس بيشتري براي رسيدن به رتبه اول در گروه دارند ولي مي دانند که در صورت لغزش و از دست دادن صدرنشيني، ادامه مسير در مرحله حذفي ليگ قهرمانان مي تواند دشوار باشد. بنابراين مدافع عنوان قهرماني بوندس ليگا براي رسيدن به هر 3امتياز بازي وارد ميدان مي شود. کواچ هنوز هم چند بازيکنش را به خاطر مصدوميت در اختيار ندارد ولي کومان و تياگو بازگشته اند و مي توانند در ترکيب اصلي تيم بازي کنند. لواندوفسکي گهگاه موقعيت هاي خوبي را از دست مي دهد ولي آمار گلزني اش در فصل جاري نشان مي دهد که او همان مهاجم گلزن سابق است و مي تواند هر خط دفاعي را نااميد کند. بايرن در بازي رفت، در آليانز آرنا نتوانست آژاکس را شکست دهد. ژرمن ها به خوبي مي دانند که آژاکس يک حريف ساده و دست و پا بسته نيست.
آژاکس صعودش را قطعي کرده و در اين بازي براي رسيدن به صدرنشيني در خانه خواهد جنگيد. آنها مي دانند که بايرن مونيخ آن تيم مقتدر و شکست ناپذير سال هاي قبل نيست و شکست دادن اين تيم يک ماموريت غيرممکن نيست. آمار آنها در بازي هاي خانگي بسيارخوب است و 12بازي اخير را در خانه نباخته اند. حکيم زياش و شونه ستاره هاي آژاکس هستند و تن هاگ اميدوار است به کمک آنها بايرن را شکست دهد. آژاکس تيم جواني در اختيار دارد و اين روزها همه در مورد دليخت و دي يونگ صحبت مي کنند؛ مطمئنا در اين بازي هم اين دو بازيکن زير ذره بين باشگاه هاي بزرگ اروپا خواهند بود.

از آخرين بازي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب رئال مادريد ميزبان زسکا مسکو خواهد بود. ناچو قطعا غائب است و کاسميرو نيز کاملا آماده بازي نيست. با توجه به اينکه سرنوشت جدول مشخص شده، احتمال دارد سولاري تغييرات زيادي در ترکيب خود داشته باشد. فدريکو والورده، لوکاس وازکز و ماريانو احتمالا سه بازيکن هجومي رئال مادريد خواهند بود و انتظار مي رود در درون دروازه نيز کيلور ناواس به ميدان برود. ويکتور واسين براي زسکا به دليل مصدوميت نمي تواند به ميدان برود. با وجود آنکه ماريو کاملا آماده نيست اما احتمالا براي زسکا در سمت راست به ميدان برود.
با توجه به اينکه صدرنشيني رئال مادريد در گروه قطعي شده، فکر آنها بيشتر به بازي بعدي در لاليگا مقابل رايو والکانو است. قهرمان سه فصل اخير اروپا در بازي رفت مقابل زسکا شکست خورد و مطمئنا انگيزه دارد تا انتقام بگيرد. زسکا براي حضور در رده سوم جدول با ويکتوريا پلژن رقابت دارد و شرايط به ديگر بازي گروه نيز بستگي دارد. رئال مادريد در چهار بازي اخيرش به پيروزي رسيده و با وجود آنکه در اين ديدار از بازيکنان اصلي خود استفاده نمي کند، شانس بسيار بيشتري براي پيروزي دارد.

منچستريونايتد که صعود خود به دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان را مسجل کرده است، به اين بازي به چشم يک بازي تشريفاتي مي‌نگرد. والنسيا هم مي‌داند که بايد ادامه ماجراجويي اروپايي خود را در ليگ اروپا تجربه کند. گل لحظه آخري مروان فليني در بازي با يانگ بويز کافي بود تا شياطين سرخ به همراه يوونتوس راهي دور بعدي ليگ قهرمانان اروپا شوند. البته شکست خوردن يوونتوس مقابل يانگ بويز به حدي بعيد است که منچستريونايتد صدرنشيني در گروهش را به کل فراموش کند. پس از ارائه دو نمايش اميدوار کننده مقابل آرسنال و فولام و با چشم اندازي به بازي پيش رو با ليورپول، منچستريونايتد نمي‌خواهد فرم خوب خود را از دست بدهد. شايد عده زيادي از بازيکنان اصلي يونايتد در اين بازي به ميدان نروند اما اين بازيکنان انگيزه بالايي براي اثبات خود به مورينيو و رسيدن به ترکيب اصلي تيم خواهند داشت.
ويکتور ليندلوف، الکسيس سانچز، متئو دارميان، اريک بايي، آنتوني مارسيال و کريس اسمالينگ در تمرين روز سه شنبه يونايتد غايب بودند و احتمالا تمامي آن‌ها در بازي فردا غايب خواهند بود. والنسيا در فصل جاري تنها در دو بازي خانگي شکست خورده است؛ اگرچه آن‌ها 11 بار نتيجه 1-1 را تجربه کرده‌اند. خفاش‌ها در فاصله 4 امتيازي منطقه سقوط در لاليگا به سر مي‌برند و با توجه به بازي حساس پيش رو مقابل ايبار در روز شنبه، انتظار مي‌رود آن‌ها هم دست به تغييرات عمده‌اي در ترکيب خود بزنند. البته مدافع چپ تيم خوزه گايا، به دليل محروميت حق حضور در بازي پيش رو ندارد و اين يعني توني لاتو 21 ساله، مي‌تواند براي دومين بار در فصل جاري براي تيم اصلي باشگاه به ميدان برود. کريستيانو پيچيني، گابريل پائوليستا، کوين گاميرو و جيسون موريو مصدومان والنسيا هستند و نيازي هم به ريسک کردن در مورد آن‌ها وجود ندارد.

يوونتوس اگر مي خواهد بدون توجه به بازي والنسيا-منچستريونايتد به عنوان صدرنشين به يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان برسد، بايد يانگ بويز را در خانه و روي چمن مصنوعي شکست دهد. يوونتوس اين روزها در زمره يکي از آماده ترين و بهترين تيم هاي اروپا به شمار مي رود و بيانکونري مي خواهد براي اثبات هر چه بيشتر اين موضوع، در گروه خود در ليگ قهرمانان صدرنشين شود. شاگردان الگري اگر مي خواهند بدون توجه به نتيجه بازي منچستريونايتد صدرنشين شوند، بايد يانگ بويز را در سوئيس شکست دهند اما کار خيلي راحتي ندارند زيرا بازي در چمن مصنوعي، چيزي نيست که بازيکنان يوونتوس به آن عادت داشته باشند. همچنين يوونتوس در سال هاي اخير، در خانه تيم هاي ضعيف، به مشکل خورده است و همين موضوع، مي تواند باعث استرس هواداران يوونتوس باشد. در صورتي که يوونتوس نتواند يانگ بويز را شکست دهد، بايد اميدوار باشد که والنسيا بتواند حداقل يک تساوي از منچستريونايتد بگيرد تا بتوانند صدرنشين شوند. يانگ بويز در بازي فردا براي اعاده حيثيت به ميدان خواهد رفت زيرا آن ها اميدي ندارند تا حتي به ليگ اروپا برسند.

از دور ششم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، منچسترسيتي در خانه ميزبان هوفنهايم خواهد بود. منچسترسيتي در حالي به استقبال اين ديدار مي رود که اگر مي خواهد به عنوان تيم اول صعود کند، بايد حتما سه امتياز را کسب کند، زيرا ممکن است ليون در صورت پيروزي برابر شاختار دونتسک و با توجه آمار بهتر فرانسوي ها، جدول را به عنوان تيم دوم تمام کند که براي مجموعه سيتي، خوشايند نخواهد بود. انتظار مي رود پپ گوارديولا به بازيکناني که اخيرا فرصت بازي چنداني پيدا نکرده بودند، ميدان دهد. در سوي ديگر شاگردان ناگلزمن با 3 امتياز در قعر جدول قرار دارند. آن ها هنوز هم شانس صعود به ليگ اروپا را دارند، اما بايد در اتحاد دست به کار بزرگي بزنند و با سه امتياز کامل خارج شوند که کمي سخت به نظر مي رسد، اما هيچ چيز از نمايندگان آلمان بعيد نيست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بايرن مونيخ آژاکس منچستريونايتد يوونتوس رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم