Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:41:48 GMT

پرهام به آرزوی خود رسید و پلیس افتخاری شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۶۸۲

پرهام به آرزوی خود رسید و پلیس افتخاری شد

به خبرگزاری برنا از همدان، 23 فروردین امسال در حالیکه طبیعت از خواب زمستانی بیدار و شکوفه های سبز و سپید بر سرشاخه درختان جوانه می زد، پرهام هشت ساله به علت عارضه قلبی در بیمارستان فرشچیان همدان بستری شد.

پزشکان آزمایش ها و تست های مورد نظر را انجام داده و دریافتند که این کودک باید در بخش آی.سی.یو بیمارستان بعثت شهر همدان بستری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلب کودکانه پرهام به جای 60 نوبت در دقیقه پنج نوبت می تپید و این کم کاری و کاهش شدید ضربان قلب منجر به اعزام این کودک به بیمارستان شهید رجایی تهران شد.

6 ماهی از بستری شدن این کودک در این بیمارستان و انتظار برای پیوند قلب می گذشت اما همچنان والدین او منتظر قلب مهربانی برای پیوند به جسم فرزندشان بودند.

مهر امسال در حالیکه پرهام باید در کنار دیگر همسن و سالان خود در کلاس سوم حاضر می شد اما همچنان بی حرکت بر روی تخت بیمارستان با بیماری دست و پنجه نرم می کرد.

پاییز به نیمه راه رسید و همچنان چشم ها منتظر بود و با ورق خوردن روزها خبر نامبارکی به گوش می رسد و آن اینکه پرهام به کما رفته است.

والدین دست به دعا برداشته تا اینکه در آخرین لحظه ها قلب مهربانی در تن کودکانه پرهام کوچولو جا گرفت و به کالبد بی جان این کودک روح تازه دمید.

به طور حتم روایت داستان زندگی افرادی که با تمام سختی ها صبوری پیشه کرده و زندگی را ادامه داده شنیدنی و عبرت آموز است.

بنابراین والدین پرهام توسط عوامل بیمارستان شهید رجایی به کارگردان مجموعه هزارداستان که از شبکه نسیم پخش می شود معرفی شدند.

این خانواده به همراه فرزند کوچکشان در برنامه هزار داستان به مجری گری فریبا کوثری از بازیگران مشهور تلویزیون حضور یافتند.

مجری این برنامه ابتدا نامه های عاشقانه ای که پرهام برای خدا نوشته را برای مخاطبان می خواند و مضمون این نامه ها و نوشتار کودکانه پرهام که حاکی از درخواست برای یک قلب پر مهر و محبت بود اشک را از دیدگان افراد حاضر در صحنه سرازیر می‌‍کند.

وقتی مجری برنامه آرزوی این کودک را جویا می شود ، او از علاقه وافرش به پلیس بودن می گوید ، علاقه ای که پیشتر او در منزل آنها را به تصویر کشیده و در قالب نقاشی های سیاه و سفید بر روی دیوار خانه جا خوش کرده بود.

حسین اشتری فرمانده انتظامی با شنیدن آرزوی این کودک از رسانه ملی، دستور به محقق کردن این آرزوی کودکانه می دهد.

در این راستا فرمانده انتظامی استان همدان به همراه تنی چند از فرماندهان و پلیس های تخصصی در منزل والدین این کودک حضور یافتند.

بخشعلی کامرانی صالح پس از احوالپرسی با پرهام نوروزی ، او را به عنوان پلیس افتخاری انتظامی همدان برگزید.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهبودی وضعیت جسمی این کودک بیمار، وی بتواند عوامل پلیس را در برقراری نظم و امنیت کمک کند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در نخستین صبحگاه انتظامی استان همدان این کودک دعوت شده و به صورت رسمی به عنوان پلیس افتخاری معرفی می شود.

کامرانی صالح ادامه داد: با توجه به اینکه پرهام علاقه زیادی به خدمت در هوا ناجا دارد در صورت بهبودی کامل طبق وعده فرماندهان انتظامی در مرکز ، وی سوار بر هلیکوپتر ناجا می شود.

وی امیدوار است دلجویی از این کودک و محقق کردن آرزوی وی توسط پلیس زمینه ای برای تقویت روحیه و بهبودی کامل او شود.

در این دیدار فرمانده انتظامی استان همدان یک دست لباس هواناجا به این کودک به همراه اسباب بازی خودروی گشت پلیس به او هدیه کرد، همچنین لوح تقدیری تقدیم والدین این کودک شد.

پرهام نوروزی نیز با تقدیر از عوامل انتظامی، از علاقه به حرفه پلیس سخن به میان آورد و مراقبت از مردم و دستگیری متخلفان را اولویت خود دانست.

پس از این دیدار، این کودک هشت ساله با خودروی پلیس اقدام به گشت زنی در میدان شیرسنگی و بخشی از خیابان‌های شهر همدان کرد.

خبرگزاری برنا از کار‌شایسته فرهنگی پلیس همدان تشکر و قدردانی می کند و امید است دیگر مسولان نیز همچون پلیس به مدد مردم و نیازمندان بیایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان خانواده قلب نظم و امنیت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: با اعلام م مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده اند و پدرشان نیز در 

همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود، آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • عملیات وعده صادق نشان از توانایی ایران در محیط امنیتی داشت
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند