Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: 51 هزار دانش آموز این استان در پنجمین دوره المپیاد درون مدرسه ای این استان شرکت کردند.

سیده فریبا حسینی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان با شرکت در این المپیاد توان جسمانی خود را در هشت رشته ورزشی به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه با هدف ایجاد فضایی شاد و متنوع و شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برگزار شد.
حسینی تصریح کرد: این طرح با همکاری کارکنان مدارس و مربیان ورزشی به مدت 2 ماه اجرا و در پایان به نفرات و تیم های برتر هر رشته هدایایی اهدا شد.
وی گفت: دانش آموزان در این رویداد ورزشی درون مدرسه ای در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، اسکیت، دو و میدانی، هندبال و ورزش های بومی - محلی در فضایی امن، آرام و سرشار از شور و نشاط با یکدیگر به رقابت پرداختند.
حسینی ابراز کرد: توجه به فعالیت های فرهنگی و ورزشی در کنار برنامه های علمی، نقش مهمی در موفقیت دانش آموزان دارد و جزو سیاست های اصلی وزارت آموزش و پرورش است.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.
7531/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش المپياد ورزشي درون مدرسه اي دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در آئین کلنگ زنی مدارس گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید بهترین محیط برای آنان فراهم شود.

حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: در راستای حمایت از دانش آموزان و توجه به بحث آموزش نیاز است بستر کار با امکانات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام موحد اظهار کرد: با توجه به دغدغه ما و همه مسؤولان این کارهای ماندگار صورت گرفت که فرزندان ما از نعمت تحصیل برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با احداث این مدارس و بهره‌برداری از آن‌ها، دانش‌آموزان روستاهای چنگلوا، ده ابراهیم و آبچندار از فضای آموزشی جدید و نوساز بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6063070

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست