Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، ایرج عرب در گفت‌وگو با خبرنگاران ، درباره انتخابش به‌عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از حُسن اعتماد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. همچنین از زحمات دوست عزیزم حمیدرضا گرشاسبی که بخشی از عمرش را برای باشگاه گذاشت، ممنونم. بسیاری از افتخارآفرینی‌های پرسپولیس را مدیون مدیریت ایشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌عنوان هوادار عاشق پرسپولیس و به‌دور از هر گونه حاشیه همه توانم را به‌کار می‌برم تا تیم روند خود را ادامه داده و ما هم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی در مورد ناراحتی بازیکنان از بی‌توجهی به تیم و عدم پرداخت مطالبات آنها تصریح کرد: این را نمی‌توان بی‌توجهی دانست، بحث تغییر مدیریتی و عدم ثبات مشکلاتی را به‌وجود آورد که با تدبیر وزیر ورزش حل شد. این ثبات ایجاد شده و قصد داریم با برنامه کوتاه‌مدت مشکلات مالی را حل کنیم. مشکل خاصی نیست و به‌زودی حل می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برخی‌ها به انتخاب او واکنش نشان داده‌اند، گفت: من در سطح وزارتخانه و با مدیرکل استانی هم کار کرده‌ و در بطن ورزش کشور بوده‌ام. هر کسی مسئول می‌شود، این حاشیه‌ها به‌وجود می‌آید، اما جای پرداختن به آن نیست. نباید به گذشته نگاه کرد و باید آینده را دید.

عرب در واکنش به بحث استقلالی بودن او گفت: این موضوع به‌نقل از علی پروین یکی از بزرگان پرسپولیس مطرح شد که ایشان آن را تکذیب کردند. وقتی ایشان تکذیب کرده، دیگر نباید به آن بپردازیم. اهل حاشیه نیستم و بیشتر کار می‌کنم و عملگرا هستم و از تجربیات بزرگان استفاده خواهم کرد. در یک سالی که حضور داشتم، با وجود اینکه بخش عمده‌ای از کارها را انجام دادم، اما خیلی در حاشیه نبودم.

وی در رابطه با برنامه باشگاه برای تقویت پرسپولیس در نیم‌فصل دوم گفت: پس از بازی روز جمعه پرسپولیس برابر پارس جنوبی، موضوع تقویت تیم را آغاز می‌کنیم و جای نگرانی نیست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان پرسپولیس مشکلات مشکلات مالی وزارتخانه علی پروین بازی پرسپولیس پارس تقویت پارس نیوز ایرج عرب جای نگرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین توسط پلیس این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی تصریح کرد: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین نوشت: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گور‌های دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز (پنج شنبه) به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیرو‌های پلیس انجامید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نگرانی از گاف‌های بی‌پایان
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد