Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت هر ساله در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در دهمین دوره خود که اوایل سال آینده شمسی برپا خواهد شد، رشته حفظ کل قرآن نونهالان را به مجموع رشته‌های خود اضافه کرده است.
با توجه به این تغییرات و برای معرفی حافظ قرآن ایرانی در این مسابقات، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، فراخوانی را با همکاری این مرکز و کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله شرایط عمومی و اختصاصی که برای حضور در این دوره اعلام شده است، می‌توان به داشتن حداکثر سن ۱۲ سال، تسلط بر حفظ و دارا بودن قرائتی مقبول به شیوه ترتیل، اشاره کرد. آزمون انتخابی از میان متقاضیان، اوایل دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

متقاضیان تا 27 آذرماه فرصت برای ثبت نام دارند. مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه هر روز از ساعت 9 تا 12 با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۴۸۷۲۶۲۷ ـ ۰۹۰۳۳۵۲۱۳۵۷ آماده پاسخگویی است.
یادآوری می‌شود، دوره نهم مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت فروردین‌ماه امسال با حضور «مهدی غلام‌نژاد» و «محمدجواد دلفانی» از ایران برگزار شد که در نهایت رتبه دوم رشته قرائت تحقیق به نماینده ایران رسید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات بین المللی کویت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم، در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در ربات پرنده و خودروی خودران این دوره از مسابقات شد.
ربات‌های شرکت کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شد.
این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود