Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سجادی مهر در سجمع کارکنان تیپ 32 نصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب، دشمن بهترین راه تاکتیک و راه توقف حرکت پیشرفت کشور را ایجاد عقده حقارت و توهم خودکم‌بینی در بین مردم و مسئولان دانسته است.

وی با اشاره به مصداق و نشانه‌های عقده حقارت در بین برخی مسئولان و مردم گفت: این توهم که دیروز و پارسال بهتر از امروز و امسال است، یکی از نشانه‌های ابتلا به این توهم و عقده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان افزود: غازپنداری مرغ کشورهای همسایه و بکاربردن جملات درکشورهای پیشرفته و مدرن ... و تضعیف و تحقیر کشور را از دیگر نشانه‌های این توهم مخرب است.

وی اظهار داشت: نفرت از مسئولان و دیگران و نیز ناامیدی نسبت به اصلاح وضع موجود و پیشرفت دو مصداق مهم دیگر فضای فکری مسموم است که  اشخاص بابصیرت باید ذهن خود را از این توهمات آلوده و عقده ناسالم پاک سازند.

سجادی‌مهر در پاسخ و رفع این فضای فکری موجود در ذهن برخی از مسئولان و مردم گفت: حتی یک مورد مشاهده نشده که کشوری بتواند ظرف چندماه یا چند سال به پیشرفت و رفاه کامل برسد، ضمن اینکه کشور ما در طول40 سال درگیر انواع تهاجمات و توطئه‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: نباید پیشرفت‌ها و دستاوردهای خیره‌کننده انقلاب و کشور در 4 دهه انقلاب را نادیده گرفت.

سجادی‌مهر تصریح کرد: باید متوجه بود در همه کشورهای دنیا حتی کشورهای اروپایی مشکلات و معضلات گوناگون بیداد می‌کند و نباید مشکلات را منحصر به ایران دانست.

وی به اعتراضات اقتصادی مردم فرانسه اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا درگیر مشکلات بنیادی اقتصادی و صنعتی هستند که به راحتی از این مشکلات عبور نخواهند کرد و فرمایش رهبری مبنی بر رو به افول بودن آمریکا دقیق و علمی است.

مدیر سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: جوانان امروز بسیار باانگیزه‌تر، تواناتر و خلاق‌تر با امکانات بیشتر هستند و به طور قطع می‌توانند کشور را در همه زمینه‌های مورد نیاز به قله‌های پیشرفت برسانند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: تیپ 32 انصارالحسین ع همدان آمریکا استکبار جهانی انقلاب اسلامی بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح

نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی تاکید کرد که تونل‌های غزه به حماس این امکان را می‌دهد که همچنان باقی و پابرجا بماند و به محض پایان جنگ، توان خود را بازیابد.

به گزارش تسنیم، مسئولان آمریکایی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی هنوز طرحی را برای خارج کردن آوارگان فلسطینی از رفح ارائه نداده و همین مسئله موجب افزایش تعداد کشته‌ها در نوار غزه خواهد شد.

منبع مذکور بیان کرد که تنها راه واداشتن رژیم صهیونیستی از حمله به رفح، دست یابی به توافق مبادله اسرا است.

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • مواد توهم‌زا موجب تسریع در روند مرگ سلولی می‌شود
  • مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند/ تسریع در روند مرگ سلولی
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح