Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی گفت: سامانه‌های پاسخگویی مردمی در واقع پیشخوان صنعت بیمه به شمار می‌روند و این ماموریت باید با جدیت دنبال شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرغلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاح سامانه پیامکی بیمه مرکزی با اعلام این مطلب اظهارکرد: صبوری در پاسخگویی و تسلط بر آیین نامه‌ها و قوانین از ارکان اصلی این مرکز است و گردانندگان این مرکز باید در این مسیر تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از سرعت و دقت در پاسخگویی کارکنان این سامانه، تصریح کرد: ما باید به سمتی پیش برویم که ضریب شکایت مردمی کاهش پیدا کند و میزان رضایتمندی مردم از عملکرد این صنعت بالا برود.

وی به تاثیرات مثبت پاسخگویی صحیح و جامع صنعت بیمه در افزایش ضریب نفوذ بیمه به خصوص رشته بیمه‌های زندگی اشاره کرد و گفت: مزایا و قابلیت‌های رشته بیمه‌های زندگی هنوز برای بسیاری از آحاد جامعه مبهم و غیرشفاف است و باید به گونه‌ای اطلاع رسانی کنیم که جامعه با این رشته مهم بیمه‌ای آشنایی کامل پیدا کند.

سلیمانی از کسب رضایت همگانی و جلب اعتماد مردمی به عنوان سرمایه بزرگ صنعت بیمه یاد کرد و با اشاره به تماس‌های فریبکارانه برخی از افراد سودجو با جعل نام بیمه مرکزی، افزود: هر گونه سوء استفاده تحت عنوان نهادناظر و جعل عناوین صنعت بیمه جرم است و هیچ شخص یا نهادی حق ندارد در امر بیمه گری مداخله کند.

در این مراسم از سوی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و تنی چند از مدیران، فعالیت‌های این مجموعه تشریح شد و سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات و پاسخگویی نیز افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه حاجی علی عسگری گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است.

وی افزود: تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد و تا آن زمان روند نسخه‌نویسی کاغذی را جایگزین کرده‌ایم.

کد خبر 6079241 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • (ویدئو) علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت چه بود؟
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد
  • اخذ ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش نوآموزان خراسان رضوی
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی
  • پاسخگویی مدیران گیلان به مردم از طریق سامانه سامد