Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@17:05:30 GMT

بیرانوند با پرسپولیس تمرین کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۸۰۵

بیرانوند با پرسپولیس تمرین کرد

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس با سایر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که در تمرین روز گذشته پرسپولیس با مصدومیت مچ پا مواجه شده بود در تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش که از ساعت 11 آغاز شده، حاضر شد و در کنار همبازیانش به تمرین پرداخت.

بیرانوند مشکلی برای همراهی تیمش در بازی عصر روز جمعه مقابل پارس‌جنوبی جم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تمرین بیرانوند با پرسپولیس باشگاه پرسپولیس تمرین پرسپولیس مصدومیت بیرانوند در تمرین پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس

به گزارش ورزش سه از زمانی که اوسمار سرمربی پرپسولیس شد شرایط برای مسعود ریگی تغییر کرد و او بازیکن ثابت و اصلی این تیم به حساب می آید.

البته ریگی و مدل فوتبالش مورد قبول یحیی گل محمدی هم بود اما حضور میلاد سرلک در پرسپولیس باعث می شد تا بعضا این بازیکن در برخی مسابقات نیمکت نشین شود.

ریگی اما از شروع نیم فصل دوم هافبک دفاعی فیکس پرسپولیس بوده و در سیستم مد نظر اوسمار در کنار سروش رفیعی کمربند میانی سرخ ها را سفت و سخت کرده است.

مهمترین وظیفه ریگی اما شکستن خط پرس حریفان است و این بازیکن نیز با سختکوشی و قدرت حفظ توپ در این ماموریت واقعا موفق بوده است تا با عملکرد درخشانش باعث شود قدرت انتقال از دفاع به حمله راحت تر و بهتر صورت بگیرد.

ریگی در واقع به عنوان یک هافبک دفاعی نقش تخریب  و جارو کردن فضای مقابل خط دفاعی تیمش را دارد اما از آنجایی که معمولا بیشتر زمان بازی پرسپولیس مالکیت توپ را دارد  شرایط متفاوتی پیدا می کند و باید در بازیسازی هم شرکت داشته باشد .

با این وجود در بازی هایی مثل دیدار با ملوان که پرسپولیس تقریبا سی دقیقه تحت فشار بود نقش ریگی  به عنوان مسوول فرار از پرس حریف و البته محکم تر کردن کمربند میانی نقش عمده ای دارد.

نکته اینکه با وجود  تحت فشار قرار گرفتن پرسپولیس مقابل ملوان این تیم غیر از یک شوت از راه دور موقعیت گلی پیدا نکرد چرا که هم ریگی هم مدافعان پرسپولیس سد محکمی مقابل حمله وران ملوان ایجاد کردند و این خافبک دفاعی از نمایش اخیر تیمش در تهران نیز نمره قبولی گرفت و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • خطر بزرگ برای پرسپولیس |‌ رمزگشایی از ضعف تیم اوسمار
  • بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم