Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@03:49:35 GMT

ترامپ: اگر استیضاح شوم؛ مردم شورش خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۸۲۰

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در مصاحبه با رویترز گفت: درباره اینکه استیضاح شوم، نگران نیستم ولی تصور می کنم در صورت استیضاح، مردم شورش خواهند کرد.

ترامپ افزود: این سخت است که کسی را که هیچ کار اشتباه و نادرستی انجام نداده است، استیضاح کنند، کسی که بزرگترین اقتصاد را در تاریخ کشورمان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه، من هرگز نگران نیستم. اگر استیضاح رخ دهد، تصور می کنم مردم شورش خواهند کرد.

در حالی که حکم اولیه حبس مایکل کوهن وکیل شخصی سابق ترامپ صادر شده است، دموکرات ها بارها از احتمال استیضاح ترامپ صحبت کرده اند. دادستان های فدرال نیویورک اعلام کرده اند که کوهن با هماهنگی و دستور ترامپ اقدام به پرداخت های غیرقانونی به دو زن کرده است که مدعی شده اند روابط نامشروعی با رئیس جمهور آمریکا داشته اند. کوهن نیز به این جرم اعتراف کرده است.

ولی ترامپ در جریان مصاحبه با رویترز مدعی شد که پرداخت های کوهن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی به هیچ وجه نقض قوانین مالی کارزار انتخاباتی نبوده است.

ترامپ روز دوشنبه نیز با انتشار توئیتی نوشت: دموکرات ها به اشتباه این پرداخت را بخشی از فعالیت های مالی کارزار انتخاباتی توصیف کرده اند در حالی که این تنها یک تراکنش مالی خصوصی بوده است.

این نخستین بار است که دادستان های فدرال رسما چنین اتهاماتی را علیه ترامپ مطرح می کنند.

ترامپ همچنین نوشت که دموکرات ها صرفا به یک نقل و انتقال مالی شخصی پرداخته‌اند و آن را به اشتباه کمک مالی بزرگی در کمپین تبلیغاتی توصیف می کنند؛ درحالی که اینطور نبوده است. این نقل و انتقال را یک وکیل به درستی انجام داده است. اگر هم اشتباهی شده است؛ مسئولیت آن به گردن وکیل است.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی این موضوع برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد که با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید