Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@16:20:23 GMT

آزادی دختران کره‌ای با خرد کردن لوازم‌های آرایشی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۸۸۳

کمپین تازه دختران کره‌ای که کمپانی‌های لوازم آرایشی را حسابی به دردسر انداخته‌است. آن‌ها لوازم آرایشی‌شان را خرد می‌کنند تا آزادی را تجربه کنند. آفتاب‌‌نیوز : زنان و دختران کره‌ جنوبی جنبشی را شروع کرده‌اند که در آن از خرد کردن لوازم آرایشی‌شان فیلم می‌گیرند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.  هدف‌شان ازین کمپین، ایستادن در برابر استانداردهای زیبایی‌ است که از سمت جامعه بر آنان تحمیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  استانداردهایی که از زنان می‌خواهد هر روز ساعت‌ها زمان صرف آرایش کردن و استفاده از متدهای زیبایی کنند.
یکی از چیزهایی که این زنان و دختران به آن اعتراض دارند این است که باید دو ساعت قبل از کار بیدار شوند تا قبل از بیرون رفتن یک آرایش بی‌نقص داشته باشند و ‌با دقت زمان صرف کنند برای اینکه با ژل‌های پاکسازی صورت، پوست‌شان را بازسازی کنند. زنانی که از این رویه مشکل ‌خسته شده‌اند، حالا در شبکه‌های اجتماعی ویدئوهای خرد کردن لوازم آرایشی‌شان را منتشر می‌کنند و از بقیه زنان می‌خواهند با آن‌ها همراه شوند.
فارس 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دختران کره ای لوازم ارایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی در بازه زمانی سه روزه ۱۰ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در جاده‌های ارتباطی شهرستان اراک را شناسایی و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آنها آغاز کردند.

وی افزود: محموله ۳۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در یکی از جاده‌های ارتباطی اراک توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: در طول اجرای این طرح هر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی شناسای شده در عملیات‌های جداگانه توقیف و در بازرسی از آنها، ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۴ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار، یک هزار و ۶۵۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک تن ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و خشکبار، ۵۰۰ دستگاه مانیتور، ۲ کیلوگرم تنباکو، ۳۸ عدد تجهیزات انتظامی، ۵۶۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۸ هزارو ۱۹۱ عدد پایه لامپ و۱۶۰ قطعه لوازم الکتریکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: در این عملیات‌های ۹ قاچاقچی کالا دستگیر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۱۲ پرونده قضائی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6085727

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • هشدار به فعالان بازار لوازم چاه ارت! افزایش قیمت ملزومات چاه ارت ۱۴۰۳
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • دختران قایقران ایران تاریخ‌سازی کردند
  • دست برتر مردم در حجاب
  • اهدا روسری‌های رنگی و دخترانه به دختران بی‌حجاب توسط پلیس | رفتار دوستانه پلیس با زنان و دختران را ببینید