Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- نايب رييس اتاق بازرگاني کشور گفت: با حمايت از بخش خصوصي مشکل بيکاري رفع مي شود و اين بخش مي تواند منجي اشتغالزايي و رفع بيکاري در کشور باشد.

مسعود خوانساري روز چهارشنبه در نخستين آيين تجليل از پيشکسوتان و معتمدان عرصه اقتصاد استان همدان افزود: از زمان وابستگي اقتصاد کشور به نفت، بخش خصوصي به حاشيه رفت و هيچگاه نشد منابع اقتصادي خود را از نفت جدا کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه اولين مجمع تجار و بازرگانان از 137 سال پيش تشکيل شد اظهار داشت: کشور ما با پتانسيل بالا در ذخاير نفتي، رتبه اول يا دوم منابع گاز دنيا را دارد و با داشتن ظرفيت جوان نيروي کار و بيش از 50 نوع ذخاير ماده معدني مي تواند يکي از قدرتهاي اقتصادي دنيا باشد.
خوانساري تاکيد کرد: فعاليت پيشکسوتان عرصه اقتصاد به عنوان پايه گذار فرهنگ اقتصاد را مي توان با تلاش همه مکتوب کرد تا به صورت کتاب در اختيار جوانان امروز قرار گيرد.
رييس اتاق بازرگاني تهران افزود:اهميت هر کشور به تاريخ و نسل هاي گذشته آن بر مي گردد که اقتصاد نيز از اين موضوع مستثني نيست.
خوانساري اضافه کرد: همانطور که قبل از مشروطيت اقتصاد پويايي بدون وابستگي به نفت داشتيم امروز نيز مي توان با بها دادن به بخش خصوصي موفق عمل کرد.
وي عنوان کرد: اقتصاد قوي کره جنوبي حاصل تلاش بخش خصوصي است و کمتر از 20 شرکت خصوصي اقتصاد کره جنوبي را متحول کرده اند.
نايب رييس اتاق بازرگاني کشور اظهار داشت: کشور ما ظرفيت بالايي دارد که با حمايت از بخش خصوصي مي تواند در ارتقا اقتصاد موفق عمل کند.
وي با تاکيد بر اينکه خيلي از معاملات در گذشته بر اساس اعتماد صورت مي گرفت اما امروز تعهد از اقتصاد خارج شده است گفت: بدهي هاي مالي و معوقات و مشکلات بيمه حاصل پايبند نبودن به تعهدات است.
خوانساري افزود: دولت بايد حامي بخش خصوصي باشد تا با تعامل يکديگر اقتصاد کشور را متحول کنند و در معاملات و فعاليت ها فرهنگ معامله و همچنين اعتماد و تعهد نهادينه شود.
يکي از پيشکسوتان عرصه اقتصاد کشور نيز گفت: استان همدان از گذشته معتمدان اقتصادي بسياري داشت و بخشي از تجار بزرگ کشور از همدان بودند.
علاءالدين مير محمد صادقي با بيان اينکه همدان در گذشته جايگاه ويژه اي در تجارت کشور داشت و هم رديف تهران و اصفهان بود از مسئولان خواست همدان جايگاه خود را پس بگيرد و همواره اقتصادش رونق داشته باشد.
وي پيشنهاد داد: شوراي پيشکسوتان در همدان تشکيل شود تا آنها با مشاوره هاي خود اقتصاد استان را پويا کنند.
در نخستين آيين تجليل از پيشکسوتان و معتمدان اقتصاد استان همدان در هشتاد و هفتمين سالگرد تاسيس اتاق بازرگاني همدان برگزار شد.
در اين آيين محمد معتمدي از خوانندگان برجسته کشور 2 قطعه اجرا کرد.
در پايان اين آيين از فعالان اقتصادي استان تجليل مي شود.
9904/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند

به گزارش جماران؛ امیرحسین بانکی پور در گفت و گویی ویدیویی به رجانیوز گفت: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند.

کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند .

بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم .

الان حداکثر ۱۰ درصد جامعه بی حجاب یا بد پوشش است که با اجرای این قانون به کمتر از یک درصد کاهش پیدا می‌کند، چون بخش زیادی از این‌ها معاند نیستند بلکه جوگیر و... بوده اند.

در این لایحه، وزارت‌های صمت و اقتصاد و شهرداری‌ها بیشترین وظیفه را بر عهده دارند.

مالیات‌های محصولات حجاب باید صفر شود و وزارت اقتصاد هم تسهیلات بدهد.

بوستان‌ها را به بوستان‌های اختصاصی بانوان تبدیل کنند.

مجازات تعریف کرده ایم و ضمانت اجرا‌ها بسیار بالاست.

کتاب‌های درسی در تمام مقاطع باید اصلاح شود.

حجم ویدیو: 8.87M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اعطای وام به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند