Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@20:02:20 GMT

◄ تعمیر اساسی ۳۴۹ واگن در راه‌آهن جنوب

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۵۹۳۴

◄ تعمیر اساسی ۳۴۹ واگن در راه‌آهن جنوب

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه‌آهن جنوب، گفت: از سال ۹۴ تاکنون در اداره ناوگان راه آهن جنوب، تعداد ۸۶۵ دستگاه واگن لبه بلند ولبه کوتاه تعمیرات اساسی تعمیرات اساسی و ۵۰۹ واگن، تعمیرات ویژه شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عبدالکریم درویش‌زاده خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی، قطعات مورد نیاز از پنج شرکت موجود در شهرک صنعتی اهواز که کار تعمیر و بازسازی چرخ و محور، والیک ها و بوش های فلزی، تراش سر محورها، بازسازی جعبه یاتاقان ها و سوپاپ های ترمز وغیره را انجام می دهند تهیه می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این امر علاوه بر تسریع در زمان تعمیرات واگن‌ها، باعث صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه‌های جاری و حمل‌ونقل و اشتغال زایی در منطقه نیز شده است.

درویش‌زاده افزود: با امکانات موجود این اداره کل می‌تواند در طول سال تعداد ۶۰۰ واگن تعمیرات اساسی و ۳۰۰ واگن تعمیرات ویژه و۶۰۰ واگن تعمیرات جاری را انجام دهد. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات نیروگاهی تا نیمه اردیبهشت به پایان می‌رسد

ساناز جعفرزاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بهره برداری تولید برق حرارتی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در برنامه تعمیراتی که از مهر ۱۴۰۲ آغاز شد و طبق برنامه ریزی تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد، ۱۰۴ هزار و ۳۰۰ مگاوات برنامه تعمیراتی در نظر گرفته شده است.

او افزود: میزانی که تاکنون از برنامه تعمیراتی عملیات آن آغاز شده نزدیک به ۹۰ هزار مگاوات است و بر اساس پیش‌بینی‌ها تا ۱۵ اردیبهشت تعمیرات باقی مانده هم به اتمام می‌رسد و از لحاظ تعمیراتی به آمادگی صد در صدی برای پیک تابستان می‌رسیم.

او افزود: یک سری از تعمیرات ما برای شهریور پیش‌بینی شده بود که به علت تداوم گرما به مهر معوق شد. اما چیزی که بیشتر بر روی حجم تعمیرات موثر بود این بود که دچار تراز منفی سوخت در فصل زمستان بودیم و به این علت خیلی از تعمیرات در زمستان هم برای کمک به تامین بار شبکه به تعویق افتاد.

او در ادامه از میزان مصرف سوخت در طی سال ۱۴۰۲ گفت: نیروگاه‌های برق در سال گذشته تقریبا ۸۲ درصد با سوخت گاز مورد بهره برداری قرار گرفت. ۱۰ درصد نیز با گازوئیل و باقی مانده از مازوت تامین سوخت انجام گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور به روزهای پایانی رسید
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • انجام ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی در شرکت نفت گچساران
  • تعمیرات نیروگاهی تا نیمه اردیبهشت به پایان می‌رسد
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی