Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از رونمایی ۱۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خبر داد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

محمدحسین انصاری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به رونمایی 10 کتاب با موضوع دفاع مقدس به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از مراحل مهم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای معرفی بهتر آن ایام اقدام به نشر خاطرات و کتاب‌هایی با این موضوع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی 10 عنوان کتاب در استان فارس رونمایی می‌شود، گفت: این کتاب‌ها بیشتر در حوزه خاطره، تاریخ شفاهی و داستان هستند و به بیان ویژگی‌های شهدای استان فارس پرداختند. 

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: کتاب « چهلچراغ سعادت» با موضوع زندگی نامه شهدای اقلید به قلم ثابت اقلیدی، « استراحت بماند برای بعد از شهادت» براساس خاطرات شهید مهدی اثنی عشری نوشته مصطفی مرادی از جمله این کتاب‌ها هستند. 

40 عنوان کتاب دفاع مقدس در مازندران رونمایی می‌شودبهترین کتاب دفاع مقدس از سوی مخاطبان معرفی شدفروش رایت 3 کتاب دفاع مقدس به ناشر آمریکایی

انصاری‌نژاد با اشاره به دیگر کتاب‌ها بیان کرد: « مدیون کلاس، مجنون سنگر» کتاب دیگری است که به شهدای فرهنگی داراب پرداخته و با قلم حسین رزمجویی به نگارش درآمده است همچنین کتاب « دردانه‌ها» با موضوع شهدای توابع ارسنجان نوشته خادم جاویدی از جمله 10 کتابی است که رونمایی می‌شود. 

وی عنوان کرد: « دختر انقلاب» تاریخ شفاهی خانم عدلو نوشته راحله یعقوبی و « پنجره‌ای رو به آسمان» براساس زندگی شهید محمد غیبی اثر حسن کارگر از دیگر کتاب‌هایی است که رونمایی می‌شود. 

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد:  « آخرین نبرد» خاطرات مجید بازیار به قلم خود راوی، کتاب « ناگهان یوسف» به قلم ساجده تقی‌زاده و کتاب « راوی روانبخش» به قلم میثم محمدی از دیگر کتاب‌هایی است که رونمایی می‌شود. 

انصاری‌نژاد عنوان کرد: در آخر کتاب « زیتون سرخ» اثر شهدای روستای پرزیتون شهر میمند به قلم علی احمدی در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود. 

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد