Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شنیده می‌شود آلوارو موراتا مهاجم سابق تیم رئال مادرید قصد دارد به اسپانیا برگردد، ولی این بار مقصد وی بارسلونا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه بارسلونا مدتی است که به دنبال جذب یک مهاجم است تا او را جایگزین لوییز سوارز کند، ولی آنها هنوز گزینه مدنظر خود را پیدا نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، اما هستند بازیکنانی که از شرایطی که در تیم‌شان دارند راضی نبوده و می‌خواهند به تیم جدید بروند. آلوارو موراتا یکی از همان بازیکنان است که امسال زیر نظر ساری در چلسی موفقیت چندانی نداشته و اکثرا نیمکت‌نشین بوده است. موضوعی که ممکن است باعث جدایی مهاجم سابق رئال مادرید از جمع آبی‌های لندنی شود.

مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی اسپانیا در سال ۲۰۱۷ از رئال مادرید به چلسی پیوست، ولی از همان زمان نتوانست درخشش سابق خود را داشته باشد. این بازیکن در تیم یوونتوس درخشش خیره کننده‌ای داشت و توانست نامش را سر زبان‌ها بیندازد، ولی پس از جدایی از بانوی‌پیر او هنوز نتوانسته جایگاه سابق خود را برگرداند. موراتا پس از درخشش در یووه با این امید که می‌تواند مهاجم اولی رئالی‌ها باشد دوباره به مادرید برگشت، ولی زیدان هم نظر چندانی روی این بازیکن نداشت و در نهایت راهی چلسی شد.

در حال حاضر بارسلونا به دنبال یک مهاجم می‌گردد و شنیده می‌شود مدیر برنامه‌های موراتا این بازیکن را به آبی‌اناری‌ها پیشنهاد داده و این مهاجم هم مذاکرات پنهانی با مسی برای پیوستن به بارسلونا داشته است. آلوارو امسال بسیار کم در ترکیب چلسی بوده و به نظر می‌رسد ساری هم به راحتی اجازه جدایی‌اش را در زمستان بدهد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی برای این بازیکن رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر موراتا چلسی بارسلونا مسی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!

رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، قهرمان لالیگا شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال بارسلونا امشب در دیدار با خیرونا شکست سنگین ۴ بر ۲ را تجربه کرد.

با این نتیجه و در آستانه ۴ هفته به پایان مسابقات، رئال مادرید  توانست عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کند.

رئالی ها امروز موفق شدند کادیز را ۳ بر صفر شکست دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید