Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@13:17:24 GMT

کمپین مشترک مسلمانان و مسیحیان کانادا علیه تبعیض

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۰۴۵

کمپین مشترک مسلمانان و مسیحیان کانادا علیه تبعیض

به گزارش ایکنا به نقل از لندن فری پرس؛ لندن یکی از شهرهای کانادا، در جنوب غرب استان اونتاریو(Ontario) واقع است و 400 هزار نفر جمعیت دارد. مهاجران، یک پنجم جمعیت این شهر را تشکیل می‌دهند.
گروه‌های دینی محلی در تلاشند به ساکنان این شهر بدون توجه به دین، نژاد یا قومیت آنها پیام دوستی بفرستند. مسئولان 5 کلیسای محلی به همراه متولیان مسجدی در این شهر، برای مبارزه با تبعیض و نژاد‌پرستی بر روی تابلوی اعلانات خود شعار «در اینجا از همه استقبال می‌شود» را درج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیل تانسلی (Jill Tansley) رئیس گروه حمایت از مهاجران شهر می‌گوید: هدف از این کمپین، تغییر گفتمان مردم این شهر درباره نژاد‌پرستی و تبعیض و باز کردن چشم آنها بر روی کوچکترین اعمال تبعیض‌آمیز و ایجاد فضایی است که در آن همزیستی تشویق شود.
در بولتن مبارزه با تبعیض و نژاد‌پرستی آمده است: کمپین این شش گروه دینی محلی نشان می‌دهد که «از همه در اینجا استقبال می‌شود».
«رفعت حسین» رئیس کمیته تنوع، همزیستی وضد‌تبعیض می‌گوید: با افزایش گزارش‌ها از موارد جرایم مربوط به تنفر در این شهر، این کمپین به ما یادآوری می‌کند که ما هر چند خطاهایی داریم اما در نهایت اینجا خانه ماست و هر چه بتوانیم برای اطمینان یافتن از آرامش همگان بدون توجه به اینکه از کجا آمده‌اند، چه می‌کنند و چگونه زندگی می کنند، انجام می‌دهیم.
قرار است این پیام‌ها تا 14 دسامبر (23 آذر) که مصادف با روز حقوق بشر سازمان ملل است باقی بماند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۱ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     احمد دادستدی اظهار کرد: با توجه به صدور قبوض گاز در فصل سرد سال گذشته، ۱۱ هزار و ۱۶۴ مشترک استان بسیار پرمصرف و ۱۳۵ هزار و ۴۱ مشترک پرمصرف شناسایی شدند.

وی ادامه داد: براین اساس، ۴۱۴ هزار و ۴۱۴ مشترک نیز گروه مصرفی متعارف و ۴۴۹ هزار و ۱۶۳ مشترک هم در گروه کم مصرف‌ها قرار گرفتند که مشمول طرح‌های تشویقی شرکت گاز شدند.

رئیس خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز آذربایجان‌غربی بالاترین قبض صادر شده در میان مشترکان بسیار بدمصرف را مشترکی با ۲۱۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این مشترک در بازه زمانی ۳۶ روزه، ۱۵ هزار و ۹۹ مترمکعب گاز مصرف کرده بود.

دادستدی در ادامه، بیشترین مبلغ بدهی در میان مشترکان خانگی را مربوط به شهر ارومیه دانست و گفت: این مشترک مبلغ ۲۵۹ میلیون و ۹۵۶ هزار ریال بدهکار است و سپس در میاندوآب مشترکی ۱۹۹ میلیون و ۸۸۷ هزار ریال به شرکت گاز بدهی دارد.

 

دیگر خبرها

  • نژاد پرستی و سلاخی کودکان از جنایات اسراییل است
  • عملیات سربازان اسلام در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی مایه سربلندی مسلمانان جهان شد
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • یازده هزار مشترک آذربایجان‌غربی، بسیار بدمصرف بودند
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • شناسایی ۱۱ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی
  • انتخابی پارالمپیک پاریس| کانادا مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد
  • سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • حمله هوایی ایران بی‌سابقه بود؛ با گروه ۷ برای واکنش دیپلماتیک تشکیل جلسه خواهم داد