Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:05:39 GMT

برترین چوخه کاران ایران به گود کلات می روند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۰۷۶

برترین چوخه کاران ایران به گود کلات می روند

مشهد- ایرنا- فرماندار کلات گفت: نخستین دوره 'جام هزارمسجد' مسابقات کشوری کشتی با چوخه با حضور قهرمانان این رشته کهن ورزشی روزهای 22 و 23 آذر ماه جاری در کلات برگزار می شود.

مهدی ناصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این چارچوب کلات و قله های رفیع رشته کوه هزارمسجد که همواره خاستگاه دلیرمردان و قهرمانانی بلندهمت در آوردگاههای ورزشی و جوانمردی بوده میزبان قهرمانان رشته کشتی باچوخه از 12 استان کشور است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از همه علاقه مندان و کشتی گیران به ویژه رشته باچوخه برای حضور در این همایش ورزشی فرهنگی دعوت و بیان کرد: نخستین دوره 'جام هزارمسجد' با هدف حفظ هویت ورزش پرافتخار و کهن کشتی باچوخه در سرزمین کلات در گود روستای لائین نو این شهرستان برپا می شود.
روستای لائین نو در مسیر جاده کلات - درگز و فاصله 50 کیلومتری کلات واقع است. مرکز شهرستان 38 هزار نفری کلات نیز در فاصله 155 کیلومتری شمال شرق مشهد قرار دارد.
3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي چوخه كلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد