Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:30:02 GMT

نفت آبادان با 2 غایب به مصاف سایپا تهران می رود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۰۷۹

نفت آبادان با 2 غایب به مصاف سایپا تهران می رود

آبادان - ایرنا - مدیر رسانه ای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم نفت آبادان در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با 2 بازیکن محروم به مصاف سایپا تهران می رود.

امین جوکار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم صنعت نفت در حالی روز جمعه هفته جاری میزبان سایپا تهران است که 2 بازیکن کلیدی خود را در این دیدار به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جاسم کرار هافبک عراقی تیم صنعت نفت آبادان در بازی گذشته این تیم برابر استقلال تهران سومین کارت زرد خود را دریافت کرد تا از حضور برابر سایپا محروم شود.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اکبر ایمانی هافبک دفاعی و با تجربه تیم نفت نیز در دیدار گذشته این تیم برابر استقلال با دریافت کارت زرد، بازی برابر سایپا را بدلیل محرومیت از دست داد.
جوکار تصریح کرد: دیگر بازیکنان تیم صنعت نفت برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم برابر سایپا مشکلی ندارند و با صلاحدید کادر فنی به بازی گرفته می شوند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که روز جمعه هفته جاری از هفته پانزدهم لیگ برتر میزبان سایپا تهران است با 13 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید